Findes det i usb, og hvad hedder det
Fra : Hagar

Dato : 29-03-08 15:13

Hej

Jeg har fået en ny pc, og for at alt fra den gamle ikke skal gå tabt, så
kunne jeg godt tænke mig at genbruge mine gamle harddiske til backup i en og
samme usb kasse, hvis man da kan det, og hvad hedder sådan en fætter ? Jeg
har 3 ATA harddiske liggende, og de kan lige så godt genbruges, og for ikke
at have en masse løse usb-bokse tilsluttet, så ville det være rart med kun
én.

Hagar

Fra : Mads

Dato : 29-03-08 17:51

On Sat, 29 Mar 2008 15:13:12 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>at have en masse løse usb-bokse tilsluttet, så ville det være rart med kun

Kik på edbpriser under "lagrings kabinetter".
Der er masser at vælge imellem, også nogen der
kan rumme flere diske.

mvh Mads

Fra : Hagar

Dato : 29-03-08 19:22

> Kik på edbpriser under "lagrings kabinetter".
> Der er masser at vælge imellem, også nogen der
> kan rumme flere diske.
>
> mvh Mads

Takker, det kigger jeg på

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-08 00:35

> [...]
> ikke at have en masse løse usb-bokse tilsluttet, så ville det være rart

Har købt et kabinet i aldi for noget tid siden, den kan rumme 3 HD og et stk
cd eller dvd drev.

Den har en størelse som et lille tower og bliver tilsluttet med et usb
kabel.

HD bliver monteret i hver deres box som så også kan tages med, smart hvis
man kender en som har den samme box.

Prisen var svjh ca 1000,- kr.

kimila

Fra : Hagar

Dato : 30-03-08 08:36

> [...]
> kabel.
>
> HD bliver monteret i hver deres box som så også kan tages med, smart hvis

Nu har jeg brugt nogen tid på nettet for at finde noget, og ja, der er meget
der ude, men det er til sata eller der sidder harddiske i. Jeg fandt dog en
http://www.northq.com/products/excase/nq2900.html men det er da godt nok en
hamper pris, 1500.-

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-08 11:20

> Nu har jeg brugt nogen tid på nettet for at finde noget, og ja, der er
> meget der ude, men det er til sata eller der sidder harddiske i. Jeg fandt
> [...]

Det er lige sådan en jeg beskrev, aldi havde den til lige unden en tusse
999,- kr.

kimila