Første 3dmark06 med nyt system
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 29-03-08 03:00

Hej

Lavede lige en 3dmark06 for det nye system, har ikke lavet sådan noget før
er 9565 3d marks et ok resultat for en quad 2,4 ghz, 4 gb pc6400`?

Stef

Fra : Olesen

Dato : 29-03-08 03:43

Med hvilket grafikkort?

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 29-03-08 09:26

"Olesen" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Med hvilket grafikkort?
Åhh ja et GF8800 GTS.

Stef

Fra : Hagar

Dato : 29-03-08 03:48

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Lavede lige en 3dmark06 for det nye system, har ikke lavet sådan noget før
> er 9565 3d marks et ok resultat for en quad 2,4 ghz, 4 gb pc6400`?
>
> Stef

Det er nok mere dit grafikkort der spiller ind i den test. Jeg har lige kørt
samme test, med en duo3.0 4Gb RAM og et GF8800GT og fik 11350

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 07:44

> Lavede lige en 3dmark06 for det nye system, har ikke lavet sådan noget før
> er 9565 3d marks et ok resultat for en quad 2,4 ghz, 4 gb pc6400`?

11724 med det her system
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06b/34307-351123-1284187-1284187-1284187-80631754-81020618.html .

Det skal så lige siges at GF8600GT er udskiftet med et EN8800GT fra Asus.

kimila

Fra : Bo Andersen

Dato : 29-03-08 13:32

> Lavede lige en 3dmark06 for det nye system, har ikke lavet sådan noget før
> er 9565 3d marks et ok resultat for en quad 2,4 ghz, 4 gb pc6400`?

C2D 3.7GHz, 2GB PC8500 og et GF8800GT
3dmark06: 12164
-Bo-

Fra : Klaus G.

Dato : 30-03-08 13:49

> Lavede lige en 3dmark06 for det nye system, har ikke lavet sådan noget før
> er 9565 3d marks et ok resultat for en quad 2,4 ghz, 4 gb pc6400`?
Jeg fik 12.531 i score da jeg pluggede mit nye grafikkort i.

CPU: E6600 2.4 @ 3.2ghz
RAM: 2x1GB PC6400 4-4-4-12
GFX: Zotac GT8800 (alt stod på default i Nvidia settings).
Styresystem: WinXP og alle updates.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 30-03-08 15:19

> [...]
>
> CPU: E6600 2.4 @ 3.2ghz
> RAM: 2x1GB PC6400 4-4-4-12
> GFX: Zotac GT8800 (alt stod på default i Nvidia settings).

Efter update er jeg oppe på 10.446 uden at oc, det begynder jeg at rode med
senere Mit er jo så et GTS så det er nok der de sidste frames mangler.

Stef

Fra : Klaus G.

Dato : 30-03-08 16:33

> Efter update er jeg oppe på 10.446 uden at oc, det begynder jeg at rode
> med
> senere Mit er jo så et GTS så det er nok der de sidste frames mangler.
3DMark scoren er jo en samling af forskellige benchmarks. Så hvis du f.eks.
OC'er din CPU helt vildt, så vil din score også stige en del, selv om du
måske ikke får flere FPS af den grund.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 30-03-08 17:02

> 3DMark scoren er jo en samling af forskellige benchmarks. Så hvis du
> f.eks. OC'er din CPU helt vildt, så vil din score også stige en del, selv
> om du måske ikke får flere FPS af den grund.

Når det er på GFX kortet burde det da gi mere er oppe på 12182 når jeg
trækker det op ¨på 651/1055Mzh

Stef