Hjælp til tydning
Fra : Annemette

Dato : 26-03-08 18:36

Jeg har fundet min oldeforældres vielse på Arkivalier Online, men der
er noget jeg ikke kan tyde hos vidnerne: Hvor bor cigarhandleren og
hvilken formand er Lars Jensen?

Arkivalier online: København, Sokkelund, Skt Johannes, viede 1800-1885,
opslag 380 linie 299. (Vilhelm Johansen popp og Trine Nielsen).

på forhånd tak for hjælpen

Annemette Popp

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 26-03-08 20:14

"Annemette" <annemette@fremad-data.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Arkivalier online: København, Sokkelund, Skt Johannes, viede 1800-1885,
> opslag 380 linie 299. (Vilhelm Johansen popp og Trine Nielsen).

Hej
Jeg vil mene at der står Slotsholmsgade 53, det andet kan jeg ikke klare.

Heinrich Frausing

Fra : Mogens L. Jensen

Dato : 26-03-08 21:56

Hej !

Jeg tror der står: Slotsholmsgade og brænderiformand.

med venlig hilsen

Mogens Jensen

Fra : Annemette

Dato : 31-03-08 10:53

Hej

Tak for hjælpen. Jeg kunne ikke tyde, at gaden startede med S :D

Hilsen Annemette

Mogens L. Jensen frembragte:

Fra : Erik Christensen

Dato : 02-04-08 09:51

> [...]
>hvilken formand er Lars Jensen?
>
>Arkivalier online: København,
>Sokkelund, Skt Johannes, viede 1800-1885,

Hej Annemette.

Jeg læser at Lars Jensen var Brænderiformand,
så jeg tror at han har lavet snaps eller anden
spiritus
i sin tid.

men ellers prøv hvis du har problemer og lægge
dine indlæg på denne side:
http://www.dis-danmark.dk/forum/index.php

MVH.

Erik