Nørdede mig overgår nørdede Jeppe Kofod, m~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-03-08 07:02

Nørdede mig overgår nørdede Jeppe Kofod, mht grundløs forargelse

Kvindesagen ser pædofil-spøgelser ved højlys dag, og det er Jeppe Kofod
sagen et eksempel på. Aparte kanøfles, normalitet er guddommeligt.

Samme samfunds-sindsyge ses i, at jeg i over 30 års solrige morgentimer
har nydt at læse min avis på fortorvet ved børnehaven
BjelkesAlle-Stefansgade, som er som genbo til min have, men nu trues
uskyldige mig væk fra harmløs livsglæde af Bellahøj Politistation, der har
for god tid.

Solbadning er for mig en af tilværelsens gratis glæder, men solen når først
ind i min have henad formiddagen.

For et par år siden erstattede børnehaven et uigennemsigtigt plankeværk om
deres legeplads med åbent trådnet, så nu kan børnene imponeres af, at jeg
aldrig bruger sko eller lange bukser - man aldrig noget mere anstødeligt end
det.

Alligevel har forældre klaget til børnehavebestyrelsen, og latterligt
opdigt om, at jeg skulle være pædofil har ført til voldstrusler mod mig og
har fået politiet til at true mig med tilhold og straf , hvis jeg bliver ved
at læse avis på mit hævdvundne fortovs-sted, hvor al offentlighed har
adgang, og jeg forårsager ikke opløb eller lignende..

Jeg overtræder ingen lov, og det har statsadvokaten givet mig ret i,
skriftligt.Jeg har sendt et utal af ydmygt forespørgende klageskrivelser til
børnehaven og til dens borgmester Bo Asmus (SF) , men hans og kommunens
mange papirnussere evner ikke at svare, for alle §er er på min side

Pensioneret fysikkemi-gymnasielærer cand.scient. Bo Warming, Bjelkes Alle
46, 2200 N, 35861000