Bo Bech Lakse og løgsuppe opskrift vist på~
Fra : Lynge-Nielsen

Dato : 26-03-08 15:59

Hej NG.

Den Lakse- og løgsuppeopskrift som Bo Bech brugte i udsendelsen "Under
Kniven" fra Flensborg med rest. Neptun.

Hvad gjorte han med løgene og suppen?
Hvordan var den lakseopskrift?

Vh L-N

Fra : Kim Schulz

Dato : 26-03-08 17:06

On Wed, 26 Mar 2008 15:59:17 +0100
"Lynge-Nielsen" <lynge.nielsen@FJERNEDETTEhotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Den Lakse- og løgsuppeopskrift som Bo Bech brugte i udsendelsen
> "Under Kniven" fra Flensborg med rest. Neptun.

som han siger sidst i programmet, så er alle opskrifterne at finde på
tv3's hjemmeside

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 26-03-08 13:53

On 26 Mar., 17:05, Kim Schulz <k...@schulz.dk> wrote:

> som han siger sidst i programmet, så er alle opskrifterne at finde på
> tv3's hjemmeside

Bortset fra "alle" har du ret. Der er et udvalg af opskrifter, og
f.eks. ikke de her efterspurgte. Så vidt jeg kunne se, var der tale om
en helt klassisk fransk løgsuppe. Laksen bed jeg ikke mærke i.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Lynge-Nielsen

Dato : 26-03-08 21:11

<edelvang@gmail.com> skrev i meddelelsen
Så vidt jeg kunne se, var der tale om
en helt klassisk fransk løgsuppe. Kevin Borbye Edelvang

Takker. Vil google den lidt.
Vh L-N

Fra : Kim Schulz

Dato : 26-03-08 21:03

On Wed, 26 Mar 2008 12:53:20 -0700 (PDT)
edelvang@gmail.com wrote:

> Bortset fra "alle" har du ret. Der er et udvalg af opskrifter, og
> f.eks. ikke de her efterspurgte. Så vidt jeg kunne se, var der tale om
> en helt klassisk fransk løgsuppe. Laksen bed jeg ikke mærke i.

nej det kan jeg se. efter at have modtaget en yderst spydig mail fra
lynge-nielsen om dette, så tænkte jeg at jeg da lige måtte ind og se
efter. Jeg er nu ellers ret sikker på at Bo siger at "opskrifterne til
dagens retter kan findes på tv3's hjemmeside...." hvilket for mig lyder
som om det var alle opskrifterne.

--
Kim Schulz