Perkins 4-236
Fra : HHH

Dato : 25-03-08 08:49

Hej igen.
Jeg har ladet mig fortælle, at en Perkins 4-236 motor svarer til en
Masey Ferguson mejetærskermotor (ingen joke ).
Er der nogen der fortælle mig hvilken motor det drejer sig om. Det er
jo sikkert væsentlig billigere at købe reservedele (filtre, pakninger
m.m.) ved en lokal landbrugsmaskinforretning end det er ved
"bådpusheren".

v.h.
HHH

Fra : Erik

Dato : 25-03-08 14:15

On 25 Mar., 15:48, HHH <3...@nypost.dk> wrote:
> [...]
> jo sikkert væsentlig billigere at købe reservedele (filtre, pakninger
> m.m.) ved en lokal landbrugsmaskinforretning end det er ved

Hej Hans Henrik.

Ja, den er god nok, jeg har haft 3 MF Mejetærskere med perkins motorer
i, jeg har en stadigvæk, dog er det en 6 cylindres. Med hensyn til
filtre vil jeg foreslå at du tager det gamle med til maskinhandleren,
så finder han nemt et der passer. Pakninger? Der må du nok finde
motornummeret på siden af blokken, kan du ikke finde det kan du vende
tilbage, så skal jeg se på min motor hvor det sider.

Hilsen Erik