Erfaren gast søges NU!!
Fra : Lars Elmkjær

Dato : 23-03-08 11:25

På grund af diverse sygdomstilfælde er vores sejlbåd i dag lagt til i
Peterhead, Aberdeenshire - Skotland.

Vi søger en erfaren gast til at sejle den over Nordsøen sammen med vores
skipper.

Vi betaler selvfølgelig flybillet til Aberdeen og båden er udstyret med alt
nødvendig sikkerhedsudstyr + overlevelsesdragter og Mustang flydedragter til
at holde varmen i under selve sejladsen.

Kan du tage af sted i morgen, ville det være rigtig godt..

Ring evt. 72366178 eller mail mig..

Mvh
Lars

Fra : Leif Langgaard

Dato : 23-03-08 11:37

"Lars Elmkjær" <lean@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flydedragter til at holde varmen i under selve sejladsen.
>
> Kan du tage af sted i morgen, ville det være rigtig godt..

Hej

Der er flere du kan kontakte på denne side:

http://www.udkik.dk/app/crewlist.jsp

Da jeg søgte blev jeg anbefalet at kikke i det tyske sejlerblad Yacht, der
skulle der være en del der ønsker sådanne "job".

http://forum.yacht.de/forumdisplay.php?f=102

God jagt!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Lars Elmkjær

Dato : 23-03-08 13:37

Så lykkedes det, jeg har nu fået kontakt til en kompetent gast til turen.
Tak for hjælpen
Lars