Batteri afladning
Fra : Poul Bak

Dato : 20-03-08 20:21

Jeg mener at kunne huske et skema over volt kontra kapacitet på batteri, men
kan ikke finde noget på nettet om dette, det var noget med 13,8 v = fuldt
opladet og 10,9 v = fuldstændig afladet.
Er der nogen der ligger inde med pågældende skema? og kan i sende det til
mig?

VMH

Poul Bak

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 20:29

http://www.maximalt.dk/Artikler/volt.htm

Bjarke

Fra : Poul Bak

Dato : 20-03-08 20:37

Mange tak, det var dete jeg søgte

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
meddelelsen news:47e2bb09$0$89171$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Anders

Dato : 20-03-08 21:56

Poul Bak skrev:
> Mange tak, det var dete jeg søgte

Måske ku man tillade sig at anbefale den lille nyttige bog "El om bord,
håndbog om elektricitet i fritidsbåde", skrevet af El-fagets
uddannelsesnævn?!
Selvom jeg er fra DTH '72 og egentlig burde vide mere end rigeligt
besked, er den fast inventar om bord!
Fås hos alle udstyrspushere for omkring 140 kr.
Mvh
SørenH
Marie af Næstved