Er DHL blevet sløve eller er det bare mig?
Fra : Dak

Dato : 28-03-08 15:35

Min bestillings fremgang indtil videre:

07.03.2008 1:40 Uhr Hamburg (21) Eingang Ziel-Frachtzentrum, Sendung ins
Ausland

27.03.2008 Hamburg (21) Auslieferung nach PZE (mit Empf. wurde besonderes
Auslief.-Verf. vereinbart)

Kan godt nok ikke lige se hvorfor der skulle gå 20 dage før DHL vælger at
sende min pakke videre?

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : M. Hoey

Dato : 28-03-08 19:22

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Auslief.-Verf. vereinbart)
>
> Kan godt nok ikke lige se hvorfor der skulle gå 20 dage før DHL vælger at

Hej

DHL er ikke det bedste valg, når det gælder forsendelser, ihvertfald ikke i
erhverslivet, de bestemmer hvornår de kommer og aflevere pakken, altså et
nogenlunde fast tidspunkt på hverdagene, mere service kan man ikke presse ud
af dem, de er heller ikke de skarpeste til at tracke deres forsendelser,
derimod kan Geodis Wilson varmt anbefales, de kender til service, og gør
meget for deres kunder - ikke for at gøre reklame, men ros skal et selskab
have, når de gør det godt Så vi bruger ikke DHL i mit firma, når vi har
en AOG (Aircraft On Ground), hvor det gælder om at få leveret en komponent
ASAP på alle tider af døgnet, hvilket er til stor fordel for kunden!

--
Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
Honda VFR RC36-2 1996
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Steen Gruby

Dato : 28-03-08 20:12

On Fri, 28 Mar 2008 15:34:55 +0100, "Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com>
wrote:

Hej.

>Kan godt nok ikke lige se hvorfor der skulle gå 20 dage før DHL vælger at
>sende min pakke videre?

Jeg tror DHL føler sig så sikre at de kan behandle kunderne som det
passer dem.
Sidste gang de transporterede noget for mig var forsendelsen delt to
store kasser der skulle fra Irland til Danmark.
Den ene kasse tog " kun" 3 dage, den anden, der lige skulle et smut
over Polen, tog det mig næsten 14 dage at få vristet fra dem igen.
De startede med hårdnakket at påstå at den ikke eksisterede, og
landede ud med at det jo ikke var deres skyld at den var kommet til
Polen, og dermed heller ikke skyld i forsinkelsen.
Det er den i særklasse dårligste kundebetjening jeg nogen sinde har
været ude for.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 28-03-08 23:00

Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke> writes:

> [...]
> wrote:
>
> Hej.

> Jeg tror DHL føler sig så sikre at de kan behandle kunderne som det

Jammen kære Steen, det skyldes jo at de er blevet preussiske!

Kai (smid selv de smileys ind som mangler)
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Steen Gruby

Dato : 28-03-08 23:14

On Fri, 28 Mar 2008 22:59:41 +0100, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

Hej Kai.

>Kai (smid selv de smileys ind som mangler)

Jeg er bange for at der ikke er megen grund til at indsætte smileys
her

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Dak

Dato : 28-03-08 21:13

Glemte måske at fortælle at det er en ting som jeg har bestilt via. louis.de
og dermed ikke kunne vælge firma.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"