Dele til Kawasaki z750
Fra : Niels Wittrup

Dato : 28-03-08 09:56

Hej

Min kammerat har kig på en Kawasaki z750, og hørte mig lige mht. om det er
til at få dele til sådan en svend. Mit bedste bud var cmsnl.com, men det ser
ikke ud til at de ligger inde med det store udvalg.

Er der nogen der har nogle bedre bud?

Mvh. Niels

Fra : Niels Wittrup

Dato : 28-03-08 10:01

Jeg må hellere lige tilføje at det er en årgang 77.

Mvh. Niels

Fra : Armand

Dato : 28-03-08 13:42

Niels Wittrup skrev:
> Jeg må hellere lige tilføje at det er en årgang 77.

Jup, det er påkrævet eftersom Z750 i folkemunde kan være såvel "din"
twin, som den firecylindrede fra '80 og den vandkølede firecylindrede
der blev lanceret i '04

--
Armand.
(der tror at det er endog meget småt med stumper til Twin'en, bortset

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-08 14:24

"Niels Wittrup" <xx-nielsw@hotmail.com (fjern xx-)> skrev i en meddelelse
> Jeg må hellere lige tilføje at det er en årgang 77.

Jeg har en sådan selv, som jeg købte i 1976 som ny og den har nu trillet ca.
340.000 km, uden de store problemer.
Men der er dog ting, der ikke holder evigt, så jeg køber brugte stumper bla.
dele som ikke kan købes fra ny mere.
Jeg har ikke meget, men en del og ved også, hvor det er til at få dele, også
til rimlige priser.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc