Kåbe til GS 500 04
Fra : Jeppe Terp

Dato : 28-03-08 08:22

Hej alle

Jeg har fundet en brugt fuldkåbe til en GS 500 fra 94. Passer sådan en
fætter på min GS 500 fra 04?

Hvis ja, så er mit næste spørgsmål om det er dyrt og omstændigt at få kåben
omlakeret, da det ikke ser så fedt ud med turkis kåbe til en sort mc

Hvis nogen kender til et godt og billigt sted at få sådan noget foretaget i
Kbh området, så råb endelig højt.

På forhånd tak

//Jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-08 09:41

"Jeppe Terp" <SKLtrade01@mail.dk(fjern SKL)> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> Hvis nogen kender til et godt og billigt sted at få sådan noget foretaget

Jeg fik malet min BMW K 1100 LT for 5 kg, og der er mange dele.

/Bo
St. Heddinge, syd for Køge

Fra : Dak

Dato : 28-03-08 15:32

> Hvis nogen kender til et godt og billigt sted at få sådan noget foretaget
> i Kbh området, så råb endelig højt.

jeg kan desværre ikke huske hvor jeg fik kåben omlakeret men det var hos en
billaker. Tog vistnok kun 1000kr for det. Jeg afleverede det så selvfølgelig
adskilt.

Men prøv at spørge dig omkring. De er som regel ikke dyre når de ikke skal
tage højde for at sprøjte ved siden af og at tørringen kan foregå
sideløbende med en bil.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"