Tomtom rider på en cbr600f
Fra : Dak

Dato : 27-03-08 18:04

Er der nogen som har gjort/prøvet dette? Umiddelbart kan jeg ikke få det
beslag, som skal bruges til mc til at passe. Udover håndtaget, altså der
hvor man har sine hænder så kan jeg ikke finde noget rundt omkring styret
til at sætte det på.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Bo Christensen

Dato : 28-03-08 07:44

> [...]
> hvor man har sine hænder så kan jeg ikke finde noget rundt omkring styret
prøv her, og se hvad deres guide foreslår
http://www.ram-mount.com/products/motorcycles.htm
mvh bo

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 29-03-08 09:55

> prøv her, og se hvad deres guide foreslår
> http://www.ram-mount.com/products/motorcycles.htm
> mvh bo

Jeg har også en TT Rider 1, som førhen har været monteret "rundt om" styret,
da jeg kørte på CB500. Men på min blackbird har jeg ikke nogle steder på
styret, hvor jeg kan sætte den fast. Der følger jo så det beslag med, som er
beregnet til at passe til at sætte på der hvor bremsevæske beholderen sidder
fast - men det passede ikke på min CB500, ja og ej heller på min blackbird.
Jeg har derfor lige købt sådan et ram mount kit, og det passer perfekt. Jeg
skal nok lige prøve at tage nogle billeder i løbet af dagen, og få smidt op
et sted.

/Sjang

Fra : Martin Sørensen

Dato : 29-03-08 13:45

> [...]
> CB500, ja og ej heller på min blackbird. Jeg har derfor lige købt
> sådan et ram mount kit, og det passer perfekt.

Hvor har du købt det henne? Jeg har også en TT Rider 1. version, og har ledt
efter et sted hvor man kan købe RAM-mount kittet som leveres med 2nd
edition, dog uden held..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 31-03-08 20:07

> Hvor har du købt det henne? Jeg har også en TT Rider 1. version, og har
> ledt efter et sted hvor man kan købe RAM-mount kittet som leveres med 2nd
> edition, dog uden held..

Jeg har skam købt det direkte fra dem selv :)

Jeg forhørte mig hos en båd-tilbehørsforretning her i Århus, om de kunne
skaffe dem hjem (de er forhandlere af ram-mount, men har intet på lager),
og jeg fik svaret, at det kunne de godt, hvis jeg ville betale fragten. Ergo
valgte jeg at bestille direkte fra USA.:)

Jeg bestilte fra denne side:
http://www.ram-mount.com/tomtom/tomtom_rider_mounts.htm (den der hedder
RAM-B-174-TO2U) Den samlede pris incl levering blev 86,82 dollars, omregnet
til 418,89 ifølge min netbank. Min umiddelbare vurdering af RamMount er, at
det er noget kval. Det føles som kram, og det var let at montere - og
holderen sidder meget fint fast.

Og her er så billederne http://www.sjang.dk/tomtom.html .. jeg beklager
kvaliteten, men de er taget med min super moderne mobiltelefon ;)

/Sjang

Fra : Erling Christensen

Dato : 28-03-08 08:32

On Thu, 27 Mar 2008 18:04:05 +0100, "Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>hvor man har sine hænder så kan jeg ikke finde noget rundt omkring styret

Jeg har en TT Rider på min F2'er.... Min er monteret med en
gevindstand gennem kronrøret, og et hjemmefabrikeret beslag monteret
på det....

Du kan se hvordan det ser ud monteret her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4981
Mvh

Erling Christensen
Honda CBR600 F2 '93
http://www.min-mc.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-03-08 11:37

Erling Christensen wrote:

> Du kan se hvordan det ser ud monteret her:
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4981

Øv! Det kan jeg ikke se - kunne du ikke lægge billerne på en
betalingsfri hjemmeside - f.eks. www.dfmc.dk?

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-03-08 11:51

Torben Scheel wrote:
> Øv! Det kan jeg ikke se - kunne du ikke lægge billerne på en
> betalingsfri hjemmeside - f.eks. www.dfmc.dk?

Arh! Lad bare billerne gå hvor de vil. Billederne derimod..

--
vh
Torben

Fra : Erling Christensen

Dato : 28-03-08 14:44

On Fri, 28 Mar 2008 11:36:52 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Øv! Det kan jeg ikke se - kunne du ikke lægge billerne på en
>betalingsfri hjemmeside - f.eks. www.dfmc.dk?

Fint nok.... så har jeg da bare lagt billederne op på mit eget
billedgalleri, istedet for....

http://min-mc.dk/CMG/thumbnails.php?album=29

Så kan I jo snuse lidt rundt og se lidt billeder fra mine 2 første
sæsoner, hvis det skulle være af interesse ....
Mvh

Erling Christensen
Honda CBR600 F2 '93
http://www.min-mc.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-03-08 14:56

Erling Christensen wrote:

> Fint nok.... så har jeg da bare lagt billederne op på mit eget
> billedgalleri, istedet for....
>
> http://min-mc.dk/CMG/thumbnails.php?album=29

Nice! Takker

--
vh
Torben

Fra : Dak

Dato : 28-03-08 15:25

> Nice! Takker

samme her.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Armand

Dato : 28-03-08 13:05

Erling Christensen skrev:

> Du kan se hvordan det ser ud monteret her:
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4981

Nej man kan ikke :-|

I grunden er det uhøfligt at besvære andre med at linke til lukket land
(á log-in krav), men du kan sikkert undskyldes uvidenhed/forglemmelse -
Selvom emnet for nyligt har været på skærmen (á i tråden om ham med
hunden i topboksen til Bakke-åbningen!) !

--
Armand.