MC Revy 2008 er udkommet!
Fra : Specks6812

Dato : 26-03-08 22:47

MC Revy 2008 er udkommet!

Fra : tp

Dato : 26-03-08 23:10

> MC Revy 2008 er udkommet!

æv, hvorfor ligger den så ikke i min postkasse, nå men landpostbudet har nok
taget en fridag idag. Glæder mig til imorgen

Mvh TP
Der skal til at drømme om de motorcykler jeg har råd til om 10-15 år :)
R1100RS - 15 år gammel...

Fra : Armand

Dato : 27-03-08 00:35

tp skrev:

> æv, hvorfor ligger den så ikke i min postkasse, nå men landpostbudet har
> nok taget en fridag idag.

Han har sikkert siddet og læst MC Revy hele dagen

--
Armand.

Fra : Ralph Køster

Dato : 27-03-08 03:35

Er den meget anderledes end det ekstrahæfte der var med touring bladet
forrige måned??

Det var da en helt igennem ok guide.

Ralph.

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-03-08 07:43

Ralph Køster wrote:
> Er den meget anderledes end det ekstrahæfte der var med touring bladet
> forrige måned??

Normalt er forskellen blot at MC-revyen har mere upålidelige data og
hård ryg. Og så at nogen af princip ikke læser noget der kommer fra MCTC

--
vh
Torben

Fra : Rexman

Dato : 27-03-08 10:52

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> wrote in

> Normalt er forskellen blot at MC-revyen har mere upålidelige data og
> hård ryg. Og så at nogen af princip ikke læser noget der kommer fra
> MCTC

Der er kommet en ny sektion i bladet: "Kinesere" )))

- selvom 50% af "125'er" sektionen også er kinesere.

Jeg har ligget herhjemme i over en uge med diarré, så kæresten syntes jeg
skulle have bladet som trøst Betænksomt.

Rexman

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-03-08 10:53

Rexman wrote:
> Jeg har ligget herhjemme i over en uge med diarré, så kæresten syntes jeg
> skulle have bladet som trøst Betænksomt.

Sådan noget lort! God bedring

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-08 22:11

Rexman wrote:
> Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> wrote in

> Der er kommet en ny sektion i bladet: "Kinesere" )))
>
> Jeg har ligget herhjemme i over en uge med diarré, så kæresten syntes jeg
> skulle have bladet som trøst Betænksomt.

Ville det ikke være bedre med en rulle Lambi?

http://digte.dk/digte/poem.asp?digt=320218&Forfatter=12146

--
Squish
VFR750F

Fra : MKS - 74

Dato : 27-03-08 22:21

On Thu, 27 Mar 2008 22:11:08 +0100, Squish <.invalid> wrote:

>Ville det ikke være bedre med en rulle Lambi?

*LOL* - Jah, man får ondt i r*ven af MC-Revyen, lidt ligesom nogle vil
hævde at rettighedshaverne også har .

>http://digte.dk/digte/poem.asp?digt=320218&Forfatter=12146

He-he, "Sisse-Sofie" får mig til at tænke på dengang en skulle lægge
over til Sisse Fisker og kom til at bytte om på et par bogstaver...

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-08 22:38

"Specks6812" <findit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> MC Revy 2008 er udkommet!

Det er den nemli', og hvis man alligevel skal til/på biludstilling i Bella,
kan den købes for 99.- kr derinde

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-03-08 16:31

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev:
> "Specks6812" <findit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Det er den nemli', og hvis man alligevel skal til/på biludstilling i Bella,
> kan den købes for 99.- kr derinde

Tager de penge for den??

Jammen det er da simpel teknologi at trykke sådan en sag, og der er
mange reklamer i den - hvor er vi da henne =8-o
De tjener vel også penge på at udgive sådan en sag - skamme sig skulle
de
--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"