Honda CB 1000 RA - oplysninger
Fra : thomil

Dato : 26-03-08 14:23

Hej gruppe

Er der nogen her der ligger inde med oplysinger på den nye Honda CB
1000 RA? Såsom pris i Danmark, HK/Nm?

Der må være nogle rygter derude...:)

Thomas

Fra : Nielsen

Dato : 26-03-08 22:40

>Er der nogen her der ligger inde med oplysinger på den nye Honda CB
>1000 RA? Såsom pris i Danmark, HK/Nm?

>Der må være nogle rygter derude...:)

Rygter og rygter. Hvad med
http://www.honda-mc.dk/Admin/Public/DWSDownload.aspx?File=Files%2fFiler%2fCB1000R.pdf

/Ths.

Fra : thomil

Dato : 27-03-08 01:21

On 26 Mar., 22:39, "Nielsen" <inva...@duer.ik> wrote:

> Rygter og rygter. Hvad medhttp://www.honda-mc.dk/Admin/Public/DWSDownload.aspx?File=Files%2fFil...
>
> /Ths.

Hej nielsen

Jeg har set pressemeddelelsen.

Men så vidt jeg ved har Honda ikke endnu oplyst salgspris i DK eller
motorens effekt/moment. To ret vigtige oplysninger efter min mening.
Det kunne være nogen havde opsnappet nogle oplysninger ude i den store
verden....

v.h. Thomas

Fra : HC

Dato : 27-03-08 11:58

thomil wrote:

> Er der nogen her der ligger inde med oplysinger på den nye Honda CB
> 1000 RA? Såsom pris i Danmark, HK/Nm?

Dens specs ligger sikkert tæt på CBF1000F '07:

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cbf1000f_2007.php

Udover at den er lidt futuristisk stylet og har monoophæng, så kan jeg
ikke forestille mig at der er sket det helt store mht. motorydelse - det
er stadig CB1300's lillebror

Hygge,
HC

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-03-08 14:02

HC wrote:

> Udover at den er lidt futuristisk stylet og har monoophæng, så kan jeg
> ikke forestille mig at der er sket det helt store mht. motorydelse - det
> er stadig CB1300's lillebror

Slanke, unge lillesøster, that is

--
vh
Torben

Fra : HC

Dato : 27-03-08 14:30

Torben Scheel wrote:

> Slanke, unge lillesøster, that is

Det ka' godt være den er et par år nyere og 14kg lettere, men jeg syntes
nu stadig den ser noget fesen ud!

Hygge,
HC

Fra : thomil

Dato : 27-03-08 07:17

On 27 Mar., 11:57, HC <h...@saustrup.net> wrote:

> [...]
> HC
>
> --
> Keep the rubber side down and the shiny side up!

Jeg forestiller mig også noget i retning af CBF1000, da motoren i dem
begge er en nedrosslet fireblade. Men jeg synes nu det er besynderligt
at Honda ikke vil oplyse data når de nu gør det på CBF'en.

Thomas

Fra : Armand

Dato : 28-03-08 04:08

thomil skrev:

> Jeg forestiller mig også noget i retning af CBF1000, da motoren i dem
> begge er en nedrosslet fireblade. Men jeg synes nu det er besynderligt
> at Honda ikke vil oplyse data når de nu gør det på CBF'en.

Kig en ekstra gang på'ed: Der er ikke ét billede i brochuren!
Honda selv ved sågu' da ikke noget endnu, men forsøger blot at fastholde
kunder med en tidlig brochure :-|

--
Armand.

Fra : N/A