Olie i alternator??
Fra : Tor Valen

Dato : 25-03-08 22:24

Hej
Jeg er lidt ny i faget. Der var olie i alternatoren da jeg fjernede
alternatordækslet på min Honda V45. Er det normalt?

Mvh. Tor Valen

Fra : Jan

Dato : 25-03-08 22:47

"Tor Valen" <aukFJERN@valen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg er lidt ny i faget. Der var olie i alternatoren da jeg fjernede
> alternatordækslet på min Honda V45. Er det normalt?

Ja !

Fra : Richard

Dato : 26-03-08 22:40

Tor Valen wrote:

> Jeg er lidt ny i faget. Der var olie i alternatoren da jeg fjernede
> alternatordækslet på min Honda V45. Er det normalt?

Som Jan siger, ja det vil der være. Læs evt. mere i en af flere tråde om
det emne i det nordiske 'Classic Honda V4 forum' på honda-v4.com –
velkommen

--
Richard Pade, Klampenborg, DK