Ten years on two wheels - Helge Olsen
Fra : M. Hoey

Dato : 22-03-08 16:18

Hej

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl herinde, der har læst denne bog af
Helge Olsen (Nordmand) pt. bosat i Seattle USA. Hvis det er muligt at købe
bogen, låne den imod et fornuftigt dispositum af en herhjemme, ville jeg
blive glad. Jeg har søgt alle steder efter denne bog, Køster, Amazon osv...

Lidt links til denne fantastiske oplevelse:
http://www.globeriders.com/10y2w_main_pages/10y2w_main.shtml

http://www.youtube.com/watch?v=2c8jKzbituE

--
Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
Honda VFR RC36-2 1996
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Benjamin

Dato : 22-03-08 09:46

Wow, er sq en fascinerende præstation! Et veludfylt verdenskort med
over 400.000 tilbagelagt kilometer... Wow!

Bogen kommer frem flere steder, men ikke på lager, så det er nok ret
håbløst at finde den over nettet. Ærgerligt den ikke bliver trykt
længere...

Held og lykke!

Vh Benjamin

Fra : Ulvir

Dato : 22-03-08 17:18

"M. Hoey" <mhoey@city.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bogen, låne den imod et fornuftigt dispositum af en herhjemme, ville jeg
> blive glad. Jeg har søgt alle steder efter denne bog, Køster, Amazon

Prøv:

CycoActive Inc & Touratech - USA,
4021 Airport Way,
South Seattle,
WA 98108,
USA.

Fra : Grunnet

Dato : 22-03-08 17:57

"M. Hoey" <mhoey@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> osv...
>
> Lidt links til denne fantastiske oplevelse:

Der er da tilsyneladende 6 brugte eksemplarer til salg her:
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/0944958389/ref=dp_olp_2

og 3 brugte eksemplarer her:
http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/0944958389/ref=pd_bbs_sr_olp_1/202-6864639-9095869?ie=UTF8&s=gateway&qid=1206203666&sr=8-1

og polyteknisk boghandel mener de kan levere den i løbet af 14 dage
http://www.polyteknisk.dk/home/Detaljer/9780944958384

Men du har måske allerede prøvet alle disse muligheder
--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : M. Hoey

Dato : 22-03-08 18:16

"Grunnet" <neets@slet-disse-ord-besked.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.polyteknisk.dk/home/Detaljer/9780944958384
>

> Men du har måske allerede prøvet alle disse muligheder

Tak

Er bestilt Så må vi se hvad der sker?

--
Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
Honda VFR RC36-2 1996
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Grunnet

Dato : 22-03-08 18:31

> "Grunnet" <neets@slet-disse-ord-besked.com> skrev i en meddelelse
> Tak

Velbekom

> Er bestilt Så må vi se hvad der sker?

Mon ikke det lykkes, ellers kan du jo prøve her:
http://www.elounge.com/Pages/ProductDetails.aspx?ProductIndeks=3946455

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-03-08 23:30

On Sat, 22 Mar 2008 16:17:54 +0100, "M. Hoey" <mhoey@city.dk> wrote:

> [...]
>blive glad. Jeg har søgt alle steder efter denne bog, Køster, Amazon osv...

Bortset fra at han hedder Pedersen er det en mandfolkepræstation.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo