Argh.. læderfedt hos harald nyborg udgået!
Fra : Dak

Dato : 22-03-08 12:37

Ja havde afsat dagen til at gå ud og købe ovenstående. Men jeg farer rundt i
butikken i en times tid hvorefter jeg opgiver og spørger en ansat. Hun
svarer(og det var selvfølgelig den kønneste jeg spurgte. ): Det har vi
ikke.

Så blir jeg jo nødt til at gå rundt til de andre butikker for lige at høre
om de har noget. Silvan, Jem&fix, Daells bolighus og T-hansen havde ikke
noget. Kun Daells havde noget læderskum? men til 200kr for 150 ml. så sprang
jeg over.

Men til gengæld kom jeg så til at købe en skivelås, karburatorsprit, 3 små
lommelygter, en fedtprocentmåler og 1 liter 5w/40 fuldsyntetisk olie.
Hvilket slet ikke var med i planen.

Men da jeg er fyr så går jeg lige en ekstra gang over til H-N og spørger
over i kundeservice om de er sikker på de ikke havde den nu hvor det skulle
være i deres katalog. Han slog det op i computeren og vupti kom det magiske
ord. Havde så kun mekonomen, jysk, biva og diverse bilforhandlere jeg kunne
prøve der, så det opgav jeg.

Nå men så kører jeg hjem med bus 35 og i øjenkrogen skimter jeg lige ordet
"rideudstyr" på en butik og da vi hat talt om sadelfedt osv. så fik jeg godt
nok lige trykket stop ret hurtigt. og så gå tilbage og komme ind i
himlen. Der var både læderfedt og læderbalsam, både på tysk og dansk
versioner. Der var hovefedt, hvis man nu skulle have meget hård hud på
fødderne. ej men så fik jeg endelig købt mit læderfedt for 70kr for 450
ml.

og hvis der er nogen i kbh som står og mangler så var det her:
http://www.heste-skoen.dk/

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Glavind

Dato : 22-03-08 14:56

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 450 ml.
>

> og hvis der er nogen i kbh som står og mangler så var det her:

Hejsa.
Jeg vil lige høre om de også har knofedt?
Mvh
Glavind
Triumph Thunderbird
BSA Lightning
Suzuki GS450L

Fra : Dak

Dato : 22-03-08 15:24

> Hejsa.
> Jeg vil lige høre om de også har knofedt?

Det kan da godt være, men umiddelbart så skal du nok først prøve der hvor du
har købt dine knojern. Det kan jo være noget speciel noget der skal til.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"