Ønske opfyldt....
Fra : Dak

Dato : 22-03-08 06:44

Så fik jeg mit ønske opfyldt om at der var en som kom forbi og aktiverede
min alarm. bare kun 2 dage efter jeg fik den hjem. Heldigvis så kom der
ikke nogen skader ud af det men nu var jeg også rimelig hurtigt dernede.

Så nu krydser jeg fingre på at den ikke bliver aktiveret mere forløbig.

Nå ja glemte lige at fortælle at det var vinden som der nok havde taget fat
i mcgaragen som havde aktiveret den.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : MKS - 74

Dato : 22-03-08 07:08

On Sat, 22 Mar 2008 06:44:06 +0100, "Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com>
wrote:

>Heldigvis så kom der
>ikke nogen skader ud af det men nu var jeg også rimelig hurtigt dernede.

Arrhhh - Hvis det var noget med at flyve raket ud i bar r*v og
viklers, kan det da godt være at nogen/noget har taget skade på et
eller andet plan...

>Så nu krydser jeg fingre på at den ikke bliver aktiveret mere forløbig.

Jeg havde på et tidspunkt en alarm med stille aktivering (og remote),
desværre gik den ofte igang når naboen startede sin XJ900 op kl. l*rt
om natten/morgenen og jeg nåede ned til cyklen temmelig rundforvirret
et par gange før det ligesom blev lidt "gammelt" og den blev
deaktiveret for det meste.

>Nå ja glemte lige at fortælle at det var vinden som der nok havde taget fat
>i mcgaragen som havde aktiveret den.

Ak ja - Dejligt forår vi har...

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Dak

Dato : 22-03-08 07:37

> Arrhhh - Hvis det var noget med at flyve raket ud i bar r*v og
> viklers, kan det da godt være at nogen/noget har taget skade på et
> eller andet plan...

he he... arj. kiggede selvfølgelig ud af vinduet først og så tog tøj på og
så løb ned. Men jeg burde havde været brandmand så hurtigt jeg kunne
tage tøjet på.

> [...]
> om natten/morgenen og jeg nåede ned til cyklen temmelig rundforvirret
> et par gange før det ligesom blev lidt "gammelt" og den blev

tjaa.. så bare giv ham en remote så kunne han da lige deaktivere den inden
han startede sin op.

> Ak ja - Dejligt forår vi har...

ja dejligt at komme ned i det dejlige vejr og opleve at man kommer til at
skære sig på noget is som sidder på motorcyklen.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Niels Stoltze

Dato : 22-03-08 08:31

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev...
> Nå ja glemte lige at fortælle at det var vinden som der nok havde taget
> fat i mcgaragen som havde aktiveret den.

Jeg har en MC stående ved et hushjørne ude på landet.. Står under en
mc-garage, med en ABUS skivelås på.. Med indbygget bevægelsessensor.. Og
nogle gange i de sidste par uger, har jeg næsten været i tvivl om hvorvidt
den ville blive stående... Så meget har det rusket i den.. Men ikke én
eneste gang, har alarmen været gået i gang..

Og ja... Den virker fint, hvis jeg går ud og prøver at flytte MC'en...

Det er sådan en her http://kortlink.dk/4yb8 til omkring en 1200,-
vejledende...

/Stoltze
(Som er glad for at slippe for at blive vækket af falske alarmer... )

Fra : Dak

Dato : 22-03-08 09:04

> [...]
> eneste gang, har alarmen været gået i gang..
>
> Og ja... Den virker fint, hvis jeg går ud og prøver at flytte MC'en...

tjaa... har denne her http://kortlink.dk/4ybe

så det er den samme. så det kommer jo an på hvordan garagen sidder på
mcen samt hvordan den står i forhold til vinden.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"