Honda VT500 Custom
Fra : kop

Dato : 21-03-08 23:56

Min nabo er brændt varm på sådan en sag fra 1983 med 16.000 km på klokken.
Er der nogen i gruppen der har erfaringer med en sådan sofacykel, er der
noget specielt man skal være opmærksom på?

kop...

BMW F800St.

Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 22-03-08 10:40

> Min nabo er brændt varm på sådan en sag fra 1983 med 16.000 km på klokken.
> Er der nogen i gruppen der har erfaringer med en sådan sofacykel, er der
> noget specielt man skal være opmærksom på?

Hm - næ egentlig en meget stabil cykel .......men ca 600km pr år - det
var ikke meget, har den stået på loftet? (smiler)
Kører selv mellem 8 og 20K km pr år.
mvh Ervin
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=324

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 22-03-08 11:48

Ervin Metzdorf skrev den 22 mar 2008 i

> Hm - næ egentlig en meget stabil cykel .......men ca 600km pr
> år - det var ikke meget, har den stået på loftet? (smiler)
> Kører selv mellem 8 og 20K km pr år.

Eller er det 116.000? Hvornår starter den speedo forfra?

Men almentilstanden vil give et hint - med kun 16.000 kørte chopperkm
burde den næsten se ud som ny :-/

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 22-03-08 12:09

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Ervin Metzdorf skrev den 22 mar 2008 i

> KLIP

Ja, men har man over hovedet lyst til at køre mere end nogle hundrede Km
om året på en chopper?

Michael D