MS Windows
briani 27239
Vista repair
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 28-03-08 08:04

Jeg er dødtræt af, at Vista starter en repair, bare der er det
mindste, der ikke er lige som den vil have det.

Min daglige procedure er den, at jeg tænder pc'en og lader den køre
alt sit start-gejl med antispyware, antivirus plus alt det Vista selv
har gang i. Det gider jeg ikke at sidde og vente på, så derfor tænder
jeg bare og går ud og laver kaffe og hvad man nu gør.

Men ikke så helt sjældent, bl.a. lige før, starter den så en repair.
Jeg er sikker på, at det ikke er nødvendigt, ikke så tit, så hvor slår
jeg det automatiske repair-fis fra? Jeg har flere gange prøvet at lade
den køre, men den løser ikke noget som helst (hvis der er noget at
løse).

Jeg har kigget i Windows hjælpefunktion, men der står ikke noget om,
hvordan man slår det fra. Kun om hvor fremragende den er.

Hvor slår man det fra?

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe 4652
http://www.varpelev.dk

Fra : Bjarne Chr

Dato : 28-03-08 08:40

"Kirsten Bjorneboe" <varpelev-delete@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har kigget i Windows hjælpefunktion, men der står ikke noget om,
> hvordan man slår det fra. Kun om hvor fremragende den er.

Det ville være "rart" at vide hvad det er den starter en repair af!
Prøv at kigge i kontrolpanel / Problemrapporter og løsninger.
Du må næsten have et program liggende i din opstart som Vista har vrøvl med.
--
med venlig hilsen
Bc

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 28-03-08 09:14

Bjarne Chr frembragte:
> [...]
> Prøv at kigge i kontrolpanel / Problemrapporter og løsninger.
> Du må næsten have et program liggende i din opstart som Vista har vrøvl med.

Jeg er enig... det ville være rart at vide hvad det er den "reparerer".
Min Vista, fx, starter bare op, og jeg har ikke slået repair-funktionen
fra...
...::JMJ::..

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 28-03-08 17:28

On Fri, 28 Mar 2008 09:14:27 +0100, ..::JMJ::.. <kaliffen@privat.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg er enig... det ville være rart at vide hvad det er den "reparerer".
>Min Vista, fx, starter bare op, og jeg har ikke slået repair-funktionen

OK - jeg skal prøve at kigge efter næste gang

Kirsten

Fra : Calle e mann fro Syn~

Dato : 31-03-08 21:59

> [...]
>
> Jeg har kigget i Windows hjælpefunktion, men der står ikke noget om,
> hvordan man slår det fra. Kun om hvor fremragende den er.

Det gør den ikke normalt, men kun hvis den har en fejl, så ret hellere
fejlen, end at slå den fra

--
Venlig hilsen
Calle.