sunsite
Fra : Jesper Arning

Dato : 28-03-08 22:46

Der foregår underlige ting og sager på sunsites newsserver .. vil jeg mene ..

Det virker som om en del indlæg fra nogle tråde pudseligt forsvinder
fra serveren, lige her og nu bemærkede jeg det i dk.edb.mac hvor der
kun var 4 indlæg tilbage fra en tråd der hedder Entourage og
Exchange/LDAP.

Har i der brugeren sunsite bemærket noget lignende?

Jesper

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 29-03-08 00:38

Jesper Arning skrev:

> [...]
> 4 indlæg tilbage fra en tråd der hedder Entourage og Exchange/LDAP.
>
> Har i der brugeren sunsite bemærket noget lignende?

Ingen problemer her i Vejle.
/KE Kofod.

Fra : Gamle

Dato : 03-04-08 19:57

Jesper Arning wrote:
> [...]
> Exchange/LDAP.
>
> Har i der brugeren sunsite bemærket noget lignende?

Hej.

Ja.

Kig i gruppen med outlook-express d. 8/3. Jeg har mistet alle indlæg før
denne dato og de er ikke kommet igen.

Mvh.
Torben