Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
God køler til et Radeon X800 ?
Fra : Mads

Dato : 26-03-08 20:54

Hej

Jeg er ved at lave en maskine der skal være så lydløs som muligt
og jeg har et Asus X800 liggende som jeg regner med at proppe
i den. Den skal IKKE bruges til tunge spil og den slags. Højst lidt
Sims 2 og lign.

Den originale køler på X800 kortet larmer dog en del, så jeg
kunne tænke mig at skifte den ud, evt med en passiv køler.

Det hele bliver bygget i et Antec P180 kabinet med 3 kabinet
blæsere på laveste setting, hvilket burde give nok airflow til en
passiv køler uden at støje.

Men hvilken køler er god, rimelig billig og passer på et X800 kort?

På forhånd tak

mvh Mads

Fra : Per B

Dato : 27-03-08 19:49

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> passiv køler uden at støje.
>
> Men hvilken køler er god, rimelig billig og passer på et X800 kort?

Hej
Jeg satte den her i min, da jeg havde en x800xt og den er god og stille...
og billig

Mvh Per