WinFast 4Xsound og Win2000... hjælp
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-07-01 03:50

Så fik jeg endelig taget mig sammen og smed mit "WinFast 4Xsound" kort i
spanden (ja, computeren ikk'). Det var blevet pakket væk for ca et år siden
da jeg skiftede til Win2000. Driver supporten var nemlig ikke for heldig
dengang. Nu så jeg at der var kommet nogen med noget mere "fyld på", så i
med kortet.

Problemet er så at jeg ikke kan få det optiske output til at virke. Nul lys
i kabelet Softwaren der hører til kortet skulle gi' mulighed for at slå
det til med alle disse felter er bare grå. (ikke tigængelige)

Er der nogen der har fået kortet til at virke under Win2000 så'n at alle
funktioner var tilgængelige? Hvis der er, vil jeg gerne høre lidt om
indstillingerne og hvilke drivere der bliver brugt. Og hvad med A3D
supporten vil de fungere under Win2000 ?

På forhånd tak...

- Lars (som har sit trofaste AWE64 i baghånden

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-07-01 13:47

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.com> wrote in message

> [...]
slå
> det til med alle disse felter er bare grå. (ikke tigængelige)

Nå, så kom det til at virke. Det skulle åbentbart slås til i mixeren der
ligger sammen med driverene. Der var en identisk mixer sammen med "audio
racket" der fulgte med, men den virkede altså ikke.

> Og hvad med A3D
> supporten vil det fungere under Win2000 ?

Skulle A3D ikke fint køre med to højttalere? Jeg bruger det almindelige
output (mini jack - front) og tilslutter det til min forstærker. Alligevel
har det ikke nogen hørbar effekt når den slås til i fx. Unreal Tournament
(4.36).
Findes der nogle programmer der kan teste A3D kompatible kort i Win2000?

- Lars