Hvem snyder hvem :-))
Fra : Pwh

Dato : 25-03-08 09:41

Vovdyrene fik en lækker okseknogle hver igår aftes.
Efter en times gnasken skulle Tyson lige have en tår vand,
det gør man ikke ustraffet når der er ben, snup sagde Angel
og havde nu to kødben
Her til morgen da jeg vågnede kom Tyson rendene for at
sige hej, Angel kom fisende hurtigt efter og fik puffet ham væk
så hun kunne have sit menneske i fred.
Hvad gjorde han så, snuppede det bedste af benene og rendte
ud i haven for at gemme det, den der ler sidt ler bedst

/Jens (som tror ræven bliver den der ler mest)

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-03-08 14:58

"Pwh" <pwh@email.dk> skrev i en meddelelse
fik puffet ham væk
> så hun kunne have sit menneske i fred.
> Hvad gjorde han så, snuppede det bedste af benene og rendte
> ud i haven for at gemme det, den der ler sidt ler bedst

Jeg mener at have fortalt dig en gang, at du nok skal tage Tysons
intelligens op til en kraftig revision. Han er jo ret klog, men
skilter bare ikke med det.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 25-03-08 15:42

Tove Krieger, skrev:
> [...]
>

> Jeg mener at have fortalt dig en gang, at du nok skal tage Tysons
> intelligens op til en kraftig revision. Han er jo ret klog, men

Jeg må indrømme at han til tider overrasker mig

Det kunne faktisk have været sjovt at se hvor godt han
havde kunnet klarer sig til seriøs træning.
Han er fikseret på mig/legetøjet så flere af de "seriøse"
har misundt mig det. Og når han først har lært en given
kommando er der intet i verden der kan slette den fra hans
hukommelse igen.
Kommandoer (feks. sæt dig, giv pote, ect) som jeg lærte ham
som hvalp men ikke holder ved lige kan han stadig.
Angel skal mere holdes til ilden,
til gengæld lærer hun hurtigere, ved ikke hvad der er bedst

/Jens (som vil male videre, så huset kan blive sat til salg snart)