OT: Det blev en pige
Fra : Trine Kornum Christ~

Dato : 21-03-08 03:29

Hej

Jeg ved at nogen måske er nysgerrige, så jeg vil bare fortælle at jeg
fødte en pige på 7 pund og 51 cm i går lige over middag efter at have
haft veer i 11 timer. Vi har det alle godt og Siri er på ferie hos
farmor og farfar, så jeg er sikker på at hun er både træt og mæt. :)
Der kommer billeder på min blog på et tidspunkt: kornum.blogspot.com

God påske.

Mvh Trine

Fra : lh

Dato : 21-03-08 10:45

"Trine Kornum Christiansen" <trinekc@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej

Rigtig hjertelig tillykke også herfra.
Ja det bliver spændende at høre om hvordan det går at de to mødes og videre
frem. Vil undre mig meget hvis det ikke går godt da det jo er en
newfoundlænder du har!!

lh

Fra : C.H

Dato : 21-03-08 13:02

[...]

____________________________________

Stort tillykke!!!

Fra : Anette

Dato : 21-03-08 15:52

Trine Kornum Christiansen wrote:
> Hej
>
> Jeg ved at nogen måske er nysgerrige, så jeg vil bare fortælle at jeg
> fødte en pige på 7 pund og 51 cm i går lige over middag efter at have
> haft veer i 11 timer.

Stoooooort tillykke her fra - glæder mig til at se billeder og til at høre
hvordan
Siri tager det at få lillesøster i huset

/ Anette
www.philana.dk