OT: Det blev en pige
Fra : Trine Kornum Christ~

Dato : 21-03-08 03:28

Hej

Jeg ved at nogen måske er nysgerrige, så jeg vil bare fortælle at jeg
fødte en pige på 7 pund og 51 cm i går lige over middag efter at have
haft veer i 11 timer. Vi har det alle godt og Siri er på ferie hos
farmor og farfar, så jeg er sikker på at hun er både træt og mæt. :)
Der kommer billeder på min blog på et tidspunkt: kornum.blogspot.com

God påske.

Mvh Trine

Fra : Pwh

Dato : 21-03-08 10:30

Trine Kornum Christiansen, skrev:
> Hej
>
> Jeg ved at nogen måske er nysgerrige, så jeg vil bare fortælle at jeg
> fødte en pige på 7 pund og 51 cm i går lige over middag efter at have
> haft veer i 11 timer.

Tillykke

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-03-08 10:39

"Trine Kornum Christiansen" <trinekc@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

HEHE!.. STORT tillykke herfra!
Det bliver spændende at høre om hvordan bamsen tager det lille myr!

Mvh. Marie

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 12:06

Vi har det alle godt og Siri er på ferie hos
farmor og farfar, så jeg er sikker på at hun er både træt og mæt. :)
Der kommer billeder på min blog på et tidspunkt: kornum.blogspot.com

Klip---------

Stort tillykke med den lille pige.

11 timer var da også blligt sluppet, når det er første barn.

Venter spændt på billeder.

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 21-03-08 12:13

[...]

Stort tillykke med den lille pige. Jeg glæder mig også til billeder af den
lille nye og den store rare hund.

mvh Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-03-08 12:46

> [...]
>
> Jeg ved at nogen måske er nysgerrige, så jeg vil bare fortælle at
> jeg fødte en pige på 7 pund og 51 cm i går lige over middag efter

Det var da også snart på tide

Rigtig hjerteligt tillykke med den lille guldklump. Jeg ville ønske,
at jeg kunne se når Siri skal møde den lille for første gang. Det
bliver uden tvivl meget vellykket.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-03-08 12:55

> "Trine Kornum Christiansen" <trinekc@gmail.com> skrev i en
> meddelelse

> Det var da også snart på tide

Ja, mon ikke, mage til dovenskab.. ((-;

Mvh. Marie

Fra : Hm

Dato : 21-03-08 13:01

Også - et stort tillykke herfra !!!!!!

Hanne

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 21-03-08 14:24

> "Trine Kornum Christiansen" <trinekc@gmail.com> skrev i en
> meddelelse

> Det var da også snart på tide

Stort tillykke herfra.
Jeg har tænkt på dig den sidste uge, hver gang jeg har set et indlæg fra din
hånd.

Glæder mig til at se billeder
VH Pernille og Bølle

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 21-03-08 17:44

> [...]
> farmor og farfar, så jeg er sikker på at hun er både træt og mæt. :)
> Der kommer billeder på min blog på et tidspunkt: kornum.blogspot.com

Næ, sikke en dejlig påskeoverraskelse, tillykke med hende
Hvad er adressen på din blog?
Venlig hilsen Dikte

Fra : Samsara

Dato : 22-03-08 02:30

[...]

Hej Trine

Et stort tillykke med familieforøgelsen Må lykken tilsmile jer alle.

Venligst
Samsara

Fra : JB

Dato : 24-03-08 11:51

[...]

Hjertelig tillykke med den lille pige.

Hilsen
Jytte

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-03-08 12:13

Hej igen Trine.

Jeg har lige været inde på blogspotten og beundre lille Ellen. Hvor
er hun bare sød. Nu er jeg spændt på at høre, hvad Siri siger til
hende.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-03-08 12:44

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> writes:

> Jeg har lige været inde på blogspotten og beundre lille Ellen. Hvor er
> hun bare sød. Nu er jeg spændt på at høre, hvad Siri siger til hende.

Hej alle sammen

Tak for hilsnerne. Nu er Siri kommet hjem fra sommerhus i Nordjylland
og af alle de reaktioner vi havde overvejet, så reagerede hun med
absolut ligegyldighed! Ellen sov da hun kom hjem og Siri lagde sig
udenfor og sov. Så da Ellen endelig vågnede og skulle have noget at
spise, kaldte vi Siri ind. Hun gik direkte hen foran brændeovnen og
sov videre... Jeg kaldte hende hen til mig, med et par godbidder i
hånden. Ja, dem kunne man da spise, men den der ting der lå ved mig
var da ligegyldig. Så gik hun ud i køkkenet og sov videre. Jeg ved
ikke hvem af de to der har det bedste sovehjerte, men de er i hvert
fald gode til det!

Nu må vi bare se hvordan det går videre, men Siri er simpelthen så
træt efter fire dage i sommerhus, at hun sikkert sover de næste to døgn
væk. Mine svigerforældre står nemlig tidligt op, det gør vi ikke her i
huset, og de går mange og lange ture. Det gør vi også nogle gange, men
ikke fire dage i træk.

Så alt i alt en sovende hund og en sovende baby der ikke rigtig har
nået at hilse på hinanden. :)

Hilsen Trine

Fra : Battlefield's

Dato : 24-03-08 15:29

> [...]
> ikke fire dage i træk.
>
> Så alt i alt en sovende hund og en sovende baby der ikke rigtig har

Hej

Trine
Også et stort tillykke med familieforøgelsen herfra.
Hilsen Vibeke og de tre Labber

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 24-03-08 17:56

> [...]
> ikke fire dage i træk.
>
> Så alt i alt en sovende hund og en sovende baby der ikke rigtig har

Altså!.. mage til snorketryner!.
men sikkert meget godt, så kan Siri ligge og indsnuse Ellens duft i ro og
mag og bearbejde det i sine hundedrømme.. (-;
sov godt til alle..

mvh. Marie