Kragen stjal gummianden
Fra : Sybil

Dato : 19-03-08 13:06

Lille sød historie

Leffe har i noget tid måtte forsvare sine gnaveben fra kragerne i haven, med
rimelig succes.
Det ser rigtig godt ud når han jager dem væk og de så lander få meter fra
ham. Det er rigtig fange leg.

I dag tumlede han rundt i sneen og fandt en af sine gummiænder, glæden var
stor over fundet, lige indtil kragen mandede sig op, fløj ned og stjal anden
fra ham.

Han blev rigtig ked af det og løb direkte ind. Han har været en total
putterøv lige siden
tror vi må ind til naboen senere og høre om kragen tabte gummianden under
deres træ

Mvh
Majken

Fra : Battlefield's

Dato : 19-03-08 13:41

"Sybil" <Butbut@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> putterøv lige siden
> tror vi må ind til naboen senere og høre om kragen tabte gummianden under

Hej Majken
Nårh.. stakkels Leffe, sådan en fræk krage!!
Vi må håbe at I finder hans elskede gummidyr igen.
Her har vi også mange krager i haven, men jeg tror nu ikke at nogle af vores
3 Labradors ville finde sig i den slags frækheder
Hilsen Vibeke

Fra : Sybil

Dato : 20-03-08 19:31

"Battlefield's" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> vores
> 3 Labradors ville finde sig i den slags frækheder

Han er modig nok, når de bare flyver væk inden han når hen til dem han
er jo ikke meget større end dem (4,7 kg) Men han har stadig 2 små og en stor
and - det var en lille andefamilie han havde, så selvom vi måske ikke får
den omtalte and tilbage, så går det nok
Jeg tror han har lidt mere respekt for kragerne nu, men det må duerne så
lide under

Majken