nedvejning
Fra : Brian

Dato : 22-03-08 01:35

skal have nedvejet min cl til 450 kg for at få den tempo100 godkendt
"alså for at må kører med den"
her lige hvorfor
307 sw hdi kører klar vægt 1525 kg
CL 500 kg/0.3=1667kg
CL ned vejet til 450kg og så : 0,3 =1500 ))
ifølge pavabilsyn er det ok
så skulde den vist ok
men hvad koster det at få nedvejet CL..

Fra : Jørgen L.

Dato : 22-03-08 15:22

"Brian" <brian.wwww@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det samme som alm. syn af trailer.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-08 07:48

Hej

Det koster hos applaus 400,-
Jeg har lige selv været der for det samme.

Mvh

Jan

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-03-08 23:20

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> 307 sw hdi kører klar vægt 1525 kg
> CL 500 kg/0.3=1667kg
> CL ned vejet til 450kg og så : 0,3 =1500 ))

En _ned_-vejning - er det ikke noget man ordner på motorkontoret uden
gebyrer?

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-03-08 08:19

> En _ned_-vejning - er det ikke noget man ordner på motorkontoret uden
> gebyrer?

Nej Desvære ikke, det eneste der klares ved en administrativt er nedvejning
af bilens trækvægt, og dette er gratis..
Skal selve bilens eller campingvogns totalvægt vejes op eller ned skal den
til syn.

Fra : Brian

Dato : 23-03-08 16:42

On 23 Mar., 23:20, "Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk>
wrote:

> [...]
> toilet, 2 siddegrupper som kan omdannes til soveplads, god plads til 5
> personer, tv-antenne, 42.000 kr. inkl. nysynet og indreg. i dit navn

jeg tro lige at jeg ringer til motorkontoret da jeg nu har min 45km
til et

Fra : Brian

Dato : 24-03-08 13:05

On 24 Mar., 08:18, "Jørgen L." <Noem...@noemail.dk> wrote:

> [...]
>
> --
> Hilsen Jørgen
> Toyota Landcruiser 3,0 D-4D  & LMC Lord Ambassador 560 RD

osse når det kun er 50 kg se link
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1719107

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-03-08 20:21

> osse når det kun er 50 kg se link
> http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1719107

Ja det vil tro, men at tro er ikke sikkert.
Så det nok bedst at undersøge dette hos en synsvirksomhed eller told og
skat.

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-08 19:00

Hej Allesammen

Det er sjovt at se alle Jeres input her. Men tag lige og se mit indlæg
længere oppe i denne tråd.
Nedvejning af CV = nyt syn = 400.-
Også selvom det kun er 25 kg.
Jeg har lige prøvet det for mindre end 14 dage siden.
Til gengæld er omregistreringen, som man bagefter skal på motorkontoret for
at foretage, gratis hvis det stadig er samme ejer.

Mvh

Jan

Fra : bent bundgaard lause~

Dato : 26-03-08 12:57

Ja og er du medlem af FDM koster et syn 290 kr.