MS Windows
briani 27239
overvågning af opdatering på en hjemmeside~
Fra : Ukendt

Dato : 27-03-08 19:32

Hej

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe at spørge, men der er så mange
kloge hoveder her!

Jeg vil gerne vide når der sker en opdatering på en specifik hjemmeside. Fx
modtage en mail når det sker! Kan man tilmelde sig et sted og så holder de
øje med det?

Med venlig hilsen
Line

Fra : Rado

Dato : 29-03-08 02:29

On Thu, 27 Mar 2008 19:31:42 +0100, "Line" <linemikkatgmail.com>
wrote:

>Jeg vil gerne vide når der sker en opdatering på en specifik hjemmeside. Fx
>modtage en mail når det sker! Kan man tilmelde sig et sted og så holder de
>øje med det?

Prøv at se om de har RSS, så kan du blive informeret via et RSS
program.

Ellers er der Copernic Tracker:

http://www.copernic.com/en/products/tracker/

--
Rado

Har du husket at betale din internetlicens?
http://www.stopcomputerlicens.dk/