nybegynder i hjemmeside
Fra : claus

Dato : 25-03-08 22:40

hej gruppe

jeg har overtaget en hjemmeside lavet i frontpage 2003 som det er meningen
jeg skal vedligeholde og opdatere
men jeg er desværre meget grøn i det her.
så måske nogen kan fortælle mig om en eller anden god brugerguide på nettet
eller andet så jeg nemmere kan arbejde i frontpage

pt har jeg 2 problemer jeg godt kunne tænke mig at rette

der er en tæller på siden og den virker jo helt fantastisk den virker så
godt at den tæller op hvergang man bevæger sig rundt i mellem de forskellige
sider nogen der kunne have en ide til hvad der er galt.

et andet problem er at feks siden med links der kan jeg kun få linksene til
at stå vertikalt

eks
link1
link 2
link 3

kan ikke lige se hvordan jeg kan formatere siden så linksene kan delles op i
grupper horisontalt

gruppe 1 gruppe 2

link 1 link 1
link 2 link 2
link 3 link 3

se evt siden her www.fiskenaesbaadlaug.dk
nogen der har en løsning

på forhånd tak for hjælpen

claus

Fra : Simon Hansen

Dato : 25-03-08 22:52

claus skrev:
> [...]
> link 2
> link 3
>
> kan ikke lige se hvordan jeg kan formatere siden så linksene kan delles

Hej Claus

Du kan evt spørge inde i frontpage gruppen:
dk.edb.internet.webdesign.frontpage
Det er jeg overbevist om at de kan hjælpe og guide dig med :)

Hilsen
Simon

Fra : claus

Dato : 25-03-08 23:01

> [...]
>
> Du kan evt spørge inde i frontpage gruppen:
> dk.edb.internet.webdesign.frontpage
> Det er jeg overbevist om at de kan hjælpe og guide dig med :)

Hej simon

den gruppe havde jeg overset
det vil jeg gøre takker mange gange

i øvrigt har jeg løst problemet med links siden

så nu mangler bare tælleren

claus

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 26-03-08 11:35

"claus" <blablabla@klatterup.dk> wrote in message

> Hej simon
>
> den gruppe havde jeg overset
> det vil jeg gøre takker mange gange
>
> i øvrigt har jeg løst problemet med links siden
>
> så nu mangler bare tælleren

Du skal undgå at have counter-koden stående på alle sider på sitet - den
skal kun stå på forsiden.

Fra : claus

Dato : 26-03-08 13:56

> Du skal undgå at have counter-koden stående på alle sider på sitet - den
> skal kun stå på forsiden.

jeg tror problemet er løst fik anbefalet en anden tæller i frontpage gruppen
og den er jeg ved at tste den ser u til at være ok

claus