element "O:P" undefined
Fra : povl sørensen

Dato : 24-03-08 15:02

Hej

Jeg får denne valideringsfel 3 gange

element "O:P" undefined

www.alswebdesign.dk

Er der et godt råd fra en af de mange dygtige

med venlig hilsen

povl sørensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 24-03-08 15:16

povl sørensen skrev:

> Jeg får denne valideringsfel 3 gange
>
> element "O:P" undefined
>
> på www.alswebdesign.dk

Det fremgår da ellers ret tydeligt af validatoren:
Der er ikke noget HTML-element der hedder O:P.
Der er i det hele taget ikke noget HTML-element,
der indeholder to led, med eller uden kolon imellem.

Jeg ved godt denne her gruppe ikke er ris+ros, men
alligevel vil jeg advare dig mod at servere sådan
en spand skod kode fra 90'erne for dine mulige kunder.
Det kan jo være der er nogen af dem, der følger med tiden.

Tabeller til layout, font-markøren (døde i 1997), inline
styles - hvor har du været i dette århundrede? I Bhutan?

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-03-08 21:37

Jørgen Farum Jensen skrev:

> vil jeg advare dig mod at servere sådan en
> spand skod kode fra 90'erne

Jamen, sådan har hans side da set ud siden
90'erne

> for dine mulige kunder.

Han har da kunder:
http://alswebdesign.dk/referencer.htm

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 24-03-08 22:25

Allan Vebel skrev:

> Han har da kunder:
> http://alswebdesign.dk/referencer.htm

Allan, jeg ville have foretrukket at svæve
i lykkelig uvidenhed om dette.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-03-08 22:45

Jørgen Farum Jensen skrev:

> Allan, jeg ville have foretrukket at svæve
> i lykkelig uvidenhed om dette.

Jeg ville blot dele morsomhederne med jer
andre.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Benny Nissen

Dato : 14-04-08 05:14

Allan Vebel wrote:

> Jeg ville blot dele morsomhederne med jer
> andre.

Knapt så morsomt er det vel, at han også tilbyder virus ?

Citat fra siden: "Alswebdesign v/ Povl Sørensen tilbyder: At installere
et gratis virusprogram"

Jow jow da ...

--
Benny

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 24-03-08 23:20

Allan Vebel wrote:

> Han har da kunder:
> http://alswebdesign.dk/referencer.htm

Det var dog skrækkeligt. Tager han virkelig penge for den slags? Han koder
hjemmesider som man gjorde i forrige århundrede. Han er ikke kommet et
skridt videre end til det berømte 65 kroners hæfte fra IDG fra midt i
90'erne.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-03-08 23:51

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev :

> [...]
>hjemmesider som man gjorde i forrige århundrede. Han er ikke kommet et
>skridt videre end til det berømte 65 kroners hæfte fra IDG fra midt i

Tjah - han tilbyder sideoptimering og alle(?) siderne brillerer
med mangel på noget så vigitgt som overskrifter.

http://alswebdesign.dk/validering.htm er nu også rimelig sjov.
Et afsnit, der indledes med
»Har din hjemmeside forkerte og overflødige koder?«
Og så kigger man i kildekoden...

Det er også et flot billede, der er på
http://www.alternativbehandlernet.dk/
--
Kerim

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-03-08 00:27

Kerim Ellentoft wrote:

> Det er også et flot billede, der er på
> http://www.alternativbehandlernet.dk/

Mener du baggrundsbilledet? Det har han brugt til flere forskellige kunder.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-03-08 00:31

Erik Ginnerskov wrote:

> Mener du baggrundsbilledet?

Nå nej. Selvfølgelig mærkaten som proklamerer valid xhtml, selv om koden er
meget ikke-valid html 4.01 transitional.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-03-08 15:27

povl sørensen <post@datasikkerhed.eu> skrev :

>Jeg får denne valideringsfel 3 gange
>
>element "O:P" undefined

Ja, der er ikke noget, der hedder det, hvad er foremålet med den?

Det er vidst et eller andet word-snask.

Skal det ikke bare være en alm. <p>?

>på www.alswebdesign.dk

Modigt, at du tør poste linket, jeg skal nok tie stille, det kan
være andre finder på at kommentere den.
--
Kerim

Fra : Niels-Jørgen Hvidber~

Dato : 24-03-08 16:04

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 25-03-08 09:30

Den Mon, 24 Mar 2008 15:03:54 +0000 skrev Niels-Jørgen Hvidberg:

>snip - snap - snude

Hvor interessant at følge de 3 "førerabers" og den ene "efterabes"
nedgørende og hykleriske dialog om Alsweb. Ufatteligt at den "efterabe"
der altid skriger "valider - valider" ikke har ladet høre fra sig.

Ja gu laver han noget lort, ham Alsweb. Men hjælp dog manden i stedet for
at nedgøre ham, og give udtryk for jeres "brødnid".

Det har jo længe været sådan, at alle "konfirmander" der har fået en pc,
tror at de kan "score kassen" ved at lave web-sider.

Er det ikke jer, der har et problem, når kunderne bliver ved med at vælge
"konfirmanderne" fremfor jer "professionelle"?

Karl Erik.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 25-03-08 15:25

Den Tue, 25 Mar 2008 13:02:07 +0100 skrev Simon Hansen:

> DERFOR får han lussinger
>
> Hilsen
> Simon

Helt enig med dig Simon.

Karl Erik.

http://www.ranunkelvej.com

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 26-03-08 10:12

Den Wed, 26 Mar 2008 01:08:48 +0100 skrev Erik Ginnerskov:

> Der kan man bare se. Simon må godt give ham smæk for det klamphuggeri,
> men når vi andre gør det, er det fy skamme - selv om vi smækker af samme
> grund. Hvad er egentlig forskellen?

Hej Erik. Simon holder sin "lussing" på en saglig begrundende måde, uden
at håne og nedgøre på en bedrevidende måde.
Jeg synes også at Alsweb bruger falske termer som der overhovedet ikke
leves op til i referencerne.
Men hvis der spørges om hjælp her, og henvises til specifikke sider -
skal man så forvente at få sit arbejde nedgjort på en hånende måde?
Man er vel blevet "bange" for at spørge, af frygt for at få sit arbejde
nedgjort, af de personer mange ellers er kommet til at respekterer for
deres viden og hjælpsomhed.

Karl Erik.

http://www.ranunkelvej.com