3 mobil bredbånd
Fra : Jens

Dato : 27-03-08 12:04

Så fik jeg endelig mit 3 mobilt USB modem til at virke under Windows Vista.
Tak til den venlige supporter hos 3, som ikke på nogen måde var
bedrevidende, men yderst hjælpsom og kompetent.

Jeg må sige jeg er overrasket. Her fra kontoret, får jeg omkring 4 Mbit/s
downstream og 1,5 Mbit/s upstream (det er firma versionen, i flg. sælgeren
fra 3 får private lavere upload hastighed).

VPN og RDP til serverne kører perfekt og forbindelsen er stabil.

Nu skal jeg så have afprøvet forbindelsen mens jeg er i bevægelse. Næste uge
skal jeg til Randers, så den kan passende afprøves på den tur op igennem det
jyske.

Jeg kan med andre ord foreløbigt godt anbefale mobilt bredbånd fra 3.

Jens

- Jeg har på ingen måde økonomisk eller anden forbindelse til 3 andet end at
jeg benytter deres produkt 3 mobilt bredbånd.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 27-03-08 21:25

"Jens" <jens.joensson@_FJERNDETTE_gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu skal jeg så have afprøvet forbindelsen mens jeg er i bevægelse. Næste
> uge skal jeg til Randers, så den kan passende afprøves på den tur op
> igennem det jyske.

Husk at du skal sætte den til "3G foretrækkes" for at den roamer til TDC.

Det er ikke default sat i 3connect og den glemmer det hvergang 3connect
lukkes (det er en known bug og der er en opdatering på vej snart [TM]

--
/Dennis
Fujitsu Siemens Primergy server sælges

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-03-08 22:39

Jens wrote:
> [...]
>
> - Jeg har på ingen måde økonomisk eller anden forbindelse til 3 andet
> end at jeg benytter deres produkt 3 mobilt bredbånd.

Skal indrømme at mine erfaringer også er ok med 3 erhvervsabb.

/F

Fra : Jens

Dato : 01-04-08 11:14

"Jens" <jens.joensson@_FJERNDETTE_gmail.com> skrev i meddelelsen
> Nu skal jeg så have afprøvet forbindelsen mens jeg er i bevægelse. Næste
> uge skal jeg til Randers, så den kan passende afprøves på den tur op
> igennem det jyske.

Inden jeg kørte fra Esbjerg etablerede jeg en VPN forbindelse til firmaet og
startede en RDP session op. Desuden satte jeg en konstant ping igang mod en
server, som jeg kunne ramme via VPN.

Hverken ping, VPN eller RDP fik timeout på strækningen fra Esbjerg til
Randers....

Det kører sgu godt, må sige jeg er imponeret....

Jens