TDC 25+ mbit upload?
Fra : Ukendt

Dato : 23-03-08 11:09

Er der nogen her der har, eller har adgang til en TDC linie med mindst 25
mbit upload?
Hvis ja, vil du så teste din forbindelse på www.speedtest.net og vise
resultatet her? (man kan
efter testen trykke på "copy link" så er der link direkte til testen..

Mvh Tommy
bruus snabela os.dk

Fra : Nicolai

Dato : 23-03-08 12:30

> Er der nogen her der har, eller har adgang til en TDC linie med mindst 25
> mbit upload?

3741 ned - hvilket er meget mærkeligt.
37809 op.

Fra : Hans

Dato : 23-03-08 12:52

Nicolai wrote:

> 3741 ned - hvilket er meget mærkeligt.
> 37809 op.

Jeg har en ComX 25/25 forbindelse hvor resultatet passer meget godt:

http://www.speedtest.net/result/249900552.png

Der er noget med at TDC har traffic shaping på de hurtige forbindelser i
dagtimerne, så prøv igen efter midnat.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-08 14:19

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> 3741 ned - hvilket er meget mærkeligt.
> 37809 op.

Er det fra en TDC linie? Gider du prøve smide et link?
Mvh Tommy

Fra : Nicolai

Dato : 23-03-08 17:22

> Er det fra en TDC linie? Gider du prøve smide et link?
> Mvh Tommy

Intet link. Dedikeret firmalinje.

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-08 18:37

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
>>> 3741 ned - hvilket er meget mærkeligt.

> Intet link. Dedikeret firmalinje.

Når du tester via speedtest, kan man bagefter kopiere link til
testresultatet bagefter...

Fra : Nicolai

Dato : 23-03-08 20:38

http://www.speedtest.net/result/250034047.png

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-03-08 13:01

On Sun, 23 Mar 2008 11:09:02 +0100, "TBJ" <bruussnabelaosprikdk>
wrote:

> Hvis ja, vil du så teste din forbindelse på www.speedtest.net og vise
> resultatet her?

Den test er ikke pålidelig for høje hastigheder.

-A

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-03-08 22:56

Sun, 23 Mar 2008 13:00:39 +0100, skrev Asbjorn Hojmark, på 12 linier,
i <qihcu359lr0lgjq2r6rc2n0j9bmaqo9btj@hojmark.net>, :

>Den test er ikke pålidelig for høje hastigheder.
>
>-A

Næ det vil jeg heller ikke mene.
Måler det dobelte på upload end jeg har.
og 1½ x på download.

--
MVH Karsten
Horsens