Core2 quad VS Xeon quad ??
Fra : D@2

Dato : 23-03-08 17:30

Mit Asus Bundkort P5N32E-SLI - Skal har ny Cpu men ved ikk om mit bundkort
understøtter Xeon Cpuer, Men så de havde en Xeon Quadcore til 1259 et eller
andet sted 2.0ghz med 12mb Cache,,, er det bare gejl, eller er den god nok,

Vil bare vide om mit bundkort vil ha den slags eller jeg skal ud i en Core2
Quad

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-03-08 17:32

D@2 wrote:

> Vil bare vide om mit bundkort vil ha den slags eller jeg skal ud i en Core2
> Quad

Hvad skal maskinen bruges til?

Jesper Poulsen

Fra : Hans

Dato : 23-03-08 17:38

D@2 wrote:
> [...]
> bundkort understøtter Xeon Cpuer, Men så de havde en Xeon Quadcore
> til 1259 et eller andet sted 2.0ghz med 12mb Cache,,, er det bare
Jeg går ud fra at du mener Xeon E5405. Den er til LGA-771 soklen, så den kan
du ikke bruge.

> Vil bare vide om mit bundkort vil ha den slags eller jeg skal ud i en
> Core2 Quad

Hvis Asus ikke har Xeon med i CPU listen på dit bundkort, så ville jeg end
ikke forsøge.

Hans

Fra : D@2

Dato : 23-03-08 22:28

> Hvis Asus ikke har Xeon med i CPU listen på dit bundkort, så ville jeg end
> ikke forsøge.
>
> Hans

reply

ikk på edbpriser.

men ligemeget jeg snupper en Core 2 quad

Fra : kjeld09

Dato : 26-03-08 11:35

On 23 Mar., 17:30, <D@2> wrote:
> [...]
>
> Vil bare vide om mit bundkort vil ha den slags eller jeg skal ud i en Core2

Se dette link http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=495&model=1567&modelmenu=1

m v h
Kjeld