? 3g modem
Fra : NewsGroups

Dato : 21-03-08 16:53

Jeg skal til Spanien i sommer og ville koble mig på Vodafones lokale 3g net.
Jeg har bruge for en smule hastighed og brug for flatrate for at kunne
arbejde.

Nu er det så bare jeg mangler sådan et 3g modem - model usb eller indstik.

Hvor skulle jeg begynde at lede efter sådan et ? Det skulle jo ikke ret
gerne være låst til en udbyder.

Nogen der har et godt bud på hvor jeg finder et sådan til en fornuftig
penge - ?

Eller har I et andet bedre bud ?

per

Fra : Spirit

Dato : 21-03-08 22:39

Det kan du helt sikkert få hos Telefonica i Spanien
eller Vodafone, som er den den mindste udbyder af de to.
jeg har brugt Telefonica til en internetopkobling.
og de har også Mobil 3G
((SP

Fra : NewsGroups

Dato : 22-03-08 09:33

"Spirit" <glodagh@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller Vodafone, som er den den mindste udbyder af de to.
> jeg har brugt Telefonica til en internetopkobling.
Nu skal vi være der i 2 - 3 uger så en længere binding til en af dem - som
det sikkert kræves hvis man vil have et modem fra dem - er ikke relevant.

per