asus MB - hvilken cpu?
Fra : Torben J

Dato : 20-03-08 17:25

Hej

Jeg har bestilt et asus MB, ASUS Maximus Formula Republic of Gamers.

http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=MAXIMUS%2FFORMULA&mode=Extended&GroupGuid=35&SelectedGroup=3510

Dertil har jeg bestilt en intel cpu, Intel Core 2 Duo E8400 men har lige
fået at vide at de ikke kan skaffe den, før engang i april.

Jeg vil finde en anden cpu og sætte i, men hvilken. Jeg bruger primært min
computer til spil, internet, word,excel og egentlig ikke meget andet...

Nogen der har et forslag. Prisen skal ligge på max. 1700-1800 kr.

Forøvrigt - jeg har bestilt noget kingston ram:

http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=KHX8500D2K2%2F2G&GroupGuid=4020&SelectedGroup=4020

Det er vel rimeligt nok til et sådan system, uden at bruge for mange penge.

mvh

Torben