Firefox crasher
Fra : Martin Kaltoft

Dato : 19-03-08 20:10

Hej

Jeg kører med et Debian unstable system, og min firefox crasher hele tiden.

Ved ca. 1/2 af alle sider crasher den med denne fejl:

The program 'gecko' received an X Window System error.
This probably reflects a bug in the program.

Har alle andre der kører Debian unstable også denne fejl? Hvad kan jeg gøre
ved det?

Martin Kaltoft

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 20-03-08 09:08

Martin Kaltoft wrote:
> [...]
> This probably reflects a bug in the program.
>
> Har alle andre der kører Debian unstable også denne fejl? Hvad kan jeg gøre

Test med en helt ny profil og se om det crasher (luk firefox først,
ellers starter følgende ikke rigtigt, læs alt her før du starter...):

firefox -ProfileManager

Lav en ny profil kaldet test
Exit så (tryk ikke Start Firefox, ellers bliver test måske din default nu).
Kør:

firefox -P test

Undersøg om det crasher nu.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 21-03-08 15:19

Martin Kaltoft skrev:
> [...]
>
> The program 'gecko' received an X Window System error.
> This probably reflects a bug in the program.

Det første er om der er et mønster i siderne der kapoffer den.

Det andet er hvad du har gjort for at få dit system i luften. Er der
noget specielt ved din X-server? Er firefoxen hentet via apt-get? Osv.