MS Windows
briani 27239
Hvordan installerer jeg et gaaaaammelt pro~
Fra : ATN

Dato : 27-03-08 09:02

Jeg undskylder fordi jeg sender dette indlæg igen, men jeg havde åbenbart
postet i html, hvorfor ikke særlig mange har haft mulighed for at hjælpe
mig

"
Jeg skal installere et program der hedder "print artist 4" på en computer
med Windows XP Mediacenter.

Programmet er fra "Sierra Home" og der står at det kræver Win'3,1 eller 95.

Når jeg trykker på setup-filen begynder cd'en at snurre og
installationsprogrammet starter. Men... så sker der ikke rigtigt mere.

Eller det vil sige... der kommer en lille bar nede i den blå linje i Windows
(der hvor man kan se hvilke vinduer der er åbne) og i fanen for programmet
står der "Sierra on-line setup". Jeg kan intet med det vindue... hverken
klikke på det, forstørre vinduet eller noget som helst andet

Er der nogen der ved noget om hvordan jeg kan løse problemet?
"

Og så siger jeg tak til Peter for hans svar i det oprindelige indlæg. Det
vil jeg prøve, men jeg ved ikke hvordan jeg kører setup-filen i Win95
kompatibel tilstand...

Mvh
Anders

Fra : Bjarne Chr

Dato : 27-03-08 09:40

"ATN" <junk@xotminusdette.dk> skrev i meddelelsen

> Og så siger jeg tak til Peter for hans svar i det oprindelige indlæg. Det
> vil jeg prøve, men jeg ved ikke hvordan jeg kører setup-filen i Win95
> [...]
Du højreklikker på setup-filen
vælger egenskaber / kompalibitet / kør dette program
Men om det virker ved jeg ikke

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Leif

Dato : 27-03-08 20:58

Hvorfor ikke hente programmet der understøtter XP.

http://www.brothersoft.com/downloads/print-artist-free.html

Med Venlig Hilsen
Leif Hansen