MS Windows
briani 27239
Knas med PDA-USB-Vista
Fra : ..::JMJ::..

Dato : 26-03-08 16:25

Jeg har en Acer n3xx PDA som har fungeret upåklageligt med min Vista
Ultimate.
Men, da jeg i dag satte PDA'en i cradle'n for at synkronisere, fik jeg
den lakoniske besked, at den nu var en "ukendt enhed" og i
synkroniseringscentret står den som ikke tilsluttet.
Jeg har sådan set ikke lavet noget om, så nu lurer jeg på, om andre har
oplevet noget tilsvarende... og har en løsning herpå.
Jeg har prøvet at skifte USB port, jeg har haft strømmen taget helt af
PC'en, jeg har kørt et gendannelsespunkt ind, fra før den sidste gang
jeg synkroniserede, alt uden effekt...
Jeg er ret afhængig af at have min PDA og Outlook 2007 synkroniseret,
så hjælp modtages med kyshånd.

Jørgen

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 27-03-08 15:08

...::JMJ::.. formulerede spørgsmålet:
> [...]
> synkroniserede, alt uden effekt...
> Jeg er ret afhængig af at have min PDA og Outlook 2007 synkroniseret, så

Problemet løst..
Til opbyggelighed: beskeden fra Vista var "ukendt enhed", hvorfor det
slog mig, at det kunne være PDA'en der var noget med. Jeg lavede en
soft reset på pjalten, og det var det der skulle til.

Jørgen