MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista dvale
Fra : Kim

Dato : 22-03-08 19:55

Når min Vista vågner efter dvale, virker alt normalt de
første 20-30 sek. Derefter "dør" Internet Explorer i
3-6 minutter. Hvis jeg starter Mozille Firefox funker
den fint....
Efter 3-6 minutter er alt normalt igen... Bortset fra,
at den smider 2 af mine harddiske når den har været i
dvale. Og de kommer ikke igen før efter en reboot.
Det er 2 af mine ATA-drev...
Kan man gøre noget for at komme disse fejl til livs ?
(Bortset fra XP...)

Mvh, Kim

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-03-08 14:26

Kunne tyde på en dårlig driver. Check hos din Motherboard producent
efter opdaterede drivere.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Kim

Dato : 23-03-08 20:52

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen

> Kunne tyde på en dårlig driver. Check hos din Motherboard producent
> efter opdaterede drivere.

Det er et Asus P5W-DH Deluxe. Alt er tip-top
opdateret...

Mvh, Kim