netværk vista/XP
Fra : Carsten Jørgensen

Dato : 23-03-08 23:04

hej alle.

jeg har læst lidt om det i tidligere tråde men kan stadig ikke finde en
vista pc fra en XP eller omvendt.

her kunne jeg så skrive en lang forklaring om hvad jeg har prøvet, men
sandheden er at jeg ikke har prøvet ret meget, fordi jeg aner ikke hvad jeg
skal prøve.

jeg har bare gjort alle 3 (2 XP og 1 Vista) til medlem af den samme
arbejdsgruppe
og går derefter bare ind og skriver \\computernavn men det er kun de 2 XPére
som kan se hindanden.

hvad mon jeg gør galt (jeg syntes at det der vista er lidt svært når man er
vant til XP)

med venlig hilsen.
Carsten Jørgensen

Fra : FIEL

Dato : 20-04-08 14:09

"Carsten Jørgensen" <kasse@karise-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> XPére som kan se hindanden.
>
> hvad mon jeg gør galt (jeg syntes at det der vista er lidt svært når man

Kan det trøste dig, at jeg heller ikke kan få det til at virke. Fra Vista
kan jeg se og røre det hele. Fra XP kan man se drevene , men ikke komme ind
på grund af "manglende tilladelse". Hvordan kan man mon i Vista give de
krævede tilladelser. Any one?
mvh/leif b.