Anbefaling af router
Fra : Ukendt

Dato : 19-03-08 17:42

Jeg har benyttet to billige routere igennem de sidste tre år. Den første
stod af efter 1½ år, den anden er nu begyndt at være ustabil efter 1½
års brug.

Jeg er derfor nødt til igen at skulle anskaffe en ny. Nogen anbefaling?

Jeg har TDC bredbånd md ip-telefoni. Vi er 4-5 pc'er på, og det hænder
jævnligt, at der bliver downloadet via fildeling (bittorrent), så det
ville da være fint med en, der kunne konfigureres med diverse
protokoller, så man eksempelvis kunne sætte en max. båndbredde på
routeren til fildeling (jeg ved godt det kan lade sig gøre i programmerne).

Jeg har læst, at Linksys-routere kan patches med alternativ software, så
der bliver flere indstillingsmuligheder, så måske det var en idé at
kigge på sådan en svend?

- michael