Samtidig kablet og trådløst netværk?
Fra : Ukendt

Dato : 19-03-08 17:17

Jeg har fået ny pc med indbygget trådløst netkort (n-draft). Er der
nogen fordel i at have det slået til, når jeg også er koblet op med
ethernetkabel? Fx. højere hastigheder, når der kopieres filer over
netværket?

- michael

PS. Samme spørgsmål bliver også postet i "dk.edb.netvaerk.traadloest"

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 19-03-08 17:23

Michael skrev:
> [...]
> nogen fordel i at have det slået til, når jeg også er koblet op med
> ethernetkabel? Fx. højere hastigheder, når der kopieres filer over

Nej, tværtimod vil du "tage" hastighed fra de andre computere på wlan'et
-hvis du brugte det i din stationære.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-03-08 17:42

Nej.

-A

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-08 17:46

Michael skrev:
> [...]
> netværket?
>
> - michael
>
> PS. Samme spørgsmål bliver også postet i "dk.edb.netvaerk.traadloest"

Tak for hurtigt svar!