USB problem
Fra : Fr@nk

Dato : 17-07-01 00:11

Hej jeg har et lille USB problem.

Jeg har en Sandisk Imagemate SDDR09 kortlæser, og jeg har lige
omindstalletet Windows 98 SE. Efter geninstallationen vil den ikke fungere.
Når jeg sætter stikket i finder den nyt hardware og beder om driverne, men
derefter kommer der blå skærm, fejlen der står er: Undtagelsestilstand i OE
ved 0028 : C1C2CD5A i VXD APIX (02) + 0000277A
efter en genstart virker computeren igen, men kortlæseren virker stadig
ikke. I enhedshåndteringen står der: Fejl: CODE 11, Prøv at opgradere
drivere. Men det er lidt svært da der ikke findes andre drivere til den.
Inde i Windows under mappe Asd, står der. Windows holdt op med at forsøge at
starte denne enhed:
Starting a device => Sandisk MSD Adapter

SCMMSD\EUSBSM\000USB&VID_0781&PID_0200&1USB&ROOT_HUB&PCI&VEN_8086&DEV_7112&S
UBSYS_00000000&REV_01&BUS_00&DEV_04&FUNC_02

Er der nogen der ved hvad fejlmeddelserne betyder, eller er der nogen der
har en god ide til at løse dette.

M.v.h
Frank

Fra : Ronni - The real one~

Dato : 17-07-01 01:26

Søgte en del hos Microsoft, dog uden at finde noget som helst.

Dog har jeg en ting du kan prøve :
Hvis du har et motherboard med VIA chipsæt, kan du prøve at installere
de sidste nye chipsæt drivere, hjælper det ikk, forsøg en BIOS opdatering.
Det ville jeg selv have gjort.

Men det lyder mystisk!

mVh
Ronni
ronni1@ofir.dk

Fra : Peter Schrøder

Dato : 19-07-01 14:52

Fr@nk skrev...
> Hej jeg har et lille USB problem.
>
> Jeg har en Sandisk Imagemate SDDR09 kortlæser, og jeg har lige
> omindstalletet Windows 98 SE. Efter geninstallationen vil den ikke
fungere.

Prøv at gå i enhedshåndtering i beskyttet tilstand og se om der skulle
være flere forskellige drivere tilknyttet din læser.
Fjern dem alle og lad windows selv finde enheden igen.
Peter
pschATmail.dk
Replace AT with @ to reply.