Jeg savner en reaktion
Fra : Carsten Sinclair

Dato : 16-07-01 23:51

.... på min mail i gruppen der skriver om "Hitler og vedaerne" ;
min mail er en fil på 227 Kb og har titlen: En retssag fra Sverige -
sendt d. 4 juli.

Det bliver ikke første gang jeg sender dette dokument (en retssag fra
sverige) -
og jeg venter med spænding på hvad "benægterne" siger om denne
retssag og de dokumenter der bliver fremdraget i sagen, - det
forudsætter selvfølgelig at du har læst hele sagen - men personligt
tror jeg at "jødeelskerne" vælger at ignorere mailen.

St. Clair

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 17-07-01 06:13

"Carsten Sinclair" <ufo@telefona.dk> mælte sligt:

>... på min mail i gruppen der skriver om "Hitler og vedaerne" ;
>min mail er en fil på 227 Kb og har titlen: En retssag fra Sverige -
>sendt d. 4 juli.

Jeg beklager at måtte skuffe dig, godeste Carsten, men du *kan* altså
ikke forvente, at folk skal læse en 4'443 (!) linier lang svensk tekst
igennem om din yndlingskonspirationsteori - det svarer til en bog på 60
tætskrevne sider! Jeg tør vove den påstand, at den eneste, der har læst
pågældende tekst er dig, måske med P.N. som mulig undtagelse.

>Det bliver ikke første gang jeg sender dette dokument (en retssag fra
>sverige) -

Jeg tvivler på, du får noget ud af at sende det igen. Folk går
simpelthen ikke så meget op i din konspirationsteori, at de gider. Når
jeg skriver indlæg, citerer jeg heller ikke endeløse tekster. Jeg læser
teksterne og distillerer de væsentligste pointer, som jeg så præsenterer
i et indlæg, der er til at overskue.

>men personligt tror jeg at "jødeelskerne" vælger at ignorere mailen.

Minsandten - du fik ret. Men næppe af den grund, du troede.

Venlig hilsen,

--
=-=-=-= "Kæmp for alt, hvad du har kært; dø, om så det gælder =-=-=-=
* Rasmus Underbjerg Pinnerup <> }{obbes (ICQ UIN="4070320") *

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 18-07-01 14:33

Når I/du brokker jer over at en tekst er for lang, kan det kun få mig
til at svare på flg. måde

Hvis jeg, og andre med mig, skal tage en ultrakort tekst for gode
varer - ja, så må I/du have mig undskyldt -- men så kan jeg ikke tage
den for gode varer, især når det gang på gang er de samme dumme
50-100 år gamle indvendinger der dukker frem fra alle jødeelskerne.
Hvis ikke man har tid til at læse et så vigtigt dokument som det fra
den svenske retssag, så har man iflg. min terminologi ikke ret til at
afvise de ting der taler imod den gængse opfattelse af emnet. Men jeg
vil fortsat vente på nogle uvilliges kommentarer om emnet

Hvis tålmodighed er en dyd -- så er jeg meget dydig.

Mvh. St. Clair

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 17-07-01 16:52

Carsten Sinclair påstod i dk.livssyn.newage at:

>Det bliver ikke første gang jeg sender dette dokument (en retssag fra
>sverige) -

Så længe det bare bliver sidste gang, så gør det heller ikke så meget.

Derudover er jeg helt enig med Rasmus.
Jeg har f.eks. en max. grænse for antal linier. Hvis indlæggene er på
over 1000 linier, bliver de ikke downloadet automatisk. Alligevel har
jeg kedet mig så meget at jeg nappede dit indlæg alligevel, blot for
at konstatere at det var påå svensk. Der kommer ikke en dag i mit liv
hvor jeg har tålmodighed/tid til at læse over 4000 liniers tekst på
svensk. Var det ikke noget for dig at lave et sammendrag i stedet?

--
Hvis du mener at denne signatur er spam,
bedes du venligst klage til: news-abuse@wol.dk

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 18-07-01 14:38

Kære Stina

kommentarer overflødige - blot dette

Hvis ikke du kan svensk - og du ikke har energi/tid/lyst til at sætte
dig ind i en vigtig sag som den der her diskuteres - så er det din
egen skyld. Det fortæller mig bare på hvilket stade du befinder dig

Mvh. St. Clair

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 18-07-01 19:12

> [...]

>dig ind i en vigtig sag som den der her diskuteres - så er det din
>egen skyld. Det fortæller mig bare på hvilket stade du befinder dig

Kan du lige styre dig, din tyrolerhat!
Her prøver jeg at give dig en pæn & ordentligt forklaring på, hvorfor
du ikke får nogen respons på dit kæmpe-indlæg på interskandinavisk og
endvidere supplerer jeg med et efter min mening fremragende råd til
hvordan du udvider din læserkreds og så skal jeg finde mig i sådan en
tiltale? Utaknemmelige skarn.

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 18-07-01 01:37

Carsten Sinclair wrote:
> Det bliver ikke første gang jeg sender dette dokument

Hvis du sagner en reaktion på dit uhyre lange indlæg, så kunne du jo
koge det ned til 20 stikord og maile dem istedet. ;*)

Sender du det igen ryger du lige i killfilen, så hvis det er den reaktion
du savner så ...

> - men personligt tror jeg at "jødeelskerne" vælger at ignorere mailen.
Måske er "jødehadere" folk, der har tid til at læse 4000+ lang
konspirations indlæg igemmen?

--
Mvh. Carsten Svaneborg

Fra : Corax

Dato : 18-07-01 17:29

Jeg opfatter denne sag på samme måde, som hvis en eller anden anden kook
havde postet "Det ultimative bevis på at Elvis lever, og leder den hemmelige
verdensregering sammen med 'de små grå' fra det ydre rum". Og det i et
dokument på 800 sider på Finsk. Det har intet at gøre med at være jødeelsker
eller jødehader. Folk gider simpelthen ikke spilde tid på tåbeligt lal. Jeg
ved ikke hvad det omtalte dokument indeholder, men din anbefaling og
vægtning af det, antyder kraftigt at det er tåbeligt. Dine hidtidige kilder
har i hvert fald ikke været noget at råbe hurra for.

Hvis du har brug for en reaktion, så gå til en psykolog. Alternativt må du
da gerne give mig din hjemmeadresse og dit telefonnummer. Så kan jeg sende
begge dele til ADL, Mossad og hvad jeg nu kan finde af lokale grupper af
jøder, zionister og frimurere. På den måde, kunne du jo få efterprøvet dine
teorier.

- Corax