session
Fra : Torben

Dato : 27-03-08 05:03

Hej

Jeg skal forsøge at gemme en række ID'er i en sessionscookie. Tanken
var oprindeligt at jeg ville bruge ajax til at gemme IDerne i
databasen, men det duer ikke! Jeg vil gerne give brugeren mulighed for
at lægge IDerne til en liste (synlig på siden) som ikke forudsætter,
at han er logget på systemet! Hvordan gør jeg det?

Mvh. Torben

Fra : Martin

Dato : 27-03-08 23:00

Torben wrote:
> [...]
> at lægge IDerne til en liste (synlig på siden) som ikke forudsætter,
> at han er logget på systemet! Hvordan gør jeg det?

Den må du godt nok forklare en del bedre... eller måske er det bare mig
der slet ikk aner hvad du vil :)

Fra : Torben

Dato : 28-03-08 05:58

On 27 Mar., 23:00, Martin <mar...@aarhof.invalid> wrote:
Hej Martin

> Den må du godt nok forklare en del bedre... eller måske er det bare mig
> der slet ikk aner hvad du vil :)

Det må du undskylde! Ja det var noget mangelfuldt. Spørgsmålet hører
vist mest hjemme under clientside/javascript. Jeg troede jeg kunne
sætte en cookie på klienten ved at kalde en php-side gennem ajax...
Det kan jeg da ikke eller hvad?

Det jeg skal lave er at noget så simpelt som en indkøbskurv UDEN at
skulle reloade siden.

Jeg er endt op i at bruge mit ajax og javascript sammen med PHP. Hm...
virker fint men hvor er det kringlet.

Torben