cmsimple
Fra : jr

Dato : 20-03-08 22:10

hej gruppe
jeg er absolut nybegynder inden for hjemmesider, men jeg faldt tilfældigt
over et hæfte fra libris om cmsimple og besluttede at lave en hjemmeside
med dette program.Det virker også fint og er ret let at arbejde med, men da
jeg løb ind i et par problemer prøvede jeg at at spørge på cmsimple`s
support forum, men det er ikke muligt at blive registeret så man kan stille
spørgsmål.
derfor er jeg lidt i tvivl om det er cmsimple jeg skal satse på at lære,
eller om det er bedre at lære at bruge et andet program eks. phpfusion eller
joomla

mvh
jan

Fra : Holst

Dato : 20-03-08 22:21

jr wrote:

> [...]
> jeg løb ind i et par problemer prøvede jeg at at spørge på cmsimple`s
> support forum, men det er ikke muligt at blive registeret så man kan stille

Jo, du skal bare betale for det.

Men ellers kan du jo lufte dine problemer i en nyhedsgruppe. Måske kan
nogen hjælpe.

Fra : Allan Madsen

Dato : 21-03-08 22:16

jr formulerede torsdag:
> [...]
> eller om det er bedre at lære at bruge et andet program eks. phpfusion eller

Jeg vil helt klart anbefale joomla

Fra : marwej

Dato : 22-03-08 14:45

jr wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> derfor er jeg lidt i tvivl om det er cmsimple jeg skal satse på at lære,
> eller om det er bedre at lære at bruge et andet program eks. phpfusion eller
> joomla

Jeg kan kraftigt anbefalt CMSimple, da der er mange mugligheder i det. Jeg har
selv haft det hæfte og hvis du bare følger det kan du få en rigtig god side.

For øvrigt er det ikke nødvendigt at betale for det, det er kun hvis du vil
fjerne "powred by cmsimple" linket at du skal betale.

Hvis du vil hare et eksempel jeg her lavet så kig ind på
www.gulkorn.dk/konfirmation

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Holst

Dato : 22-03-08 14:56

marwej wrote:

> Jeg kan kraftigt anbefalt CMSimple, da der er mange mugligheder i det. Jeg har
> selv haft det hæfte og hvis du bare følger det kan du få en rigtig god side.

Mnjaah ... til simple løsninger uden de store fiksfakserier, så er
CMSimple udmærket, men jeg må indrømme, at jeg på mange måder føler, at
plusserne ved at bruge CMSimple kun lige akkurat er lidt flere end ved
at lave det manuelt.

Jeg må indrømme, at jeg ikke har prøvet andre CMS'er, så det kan da godt
være, at de er stort set lige så uduelige.

> For øvrigt er det ikke nødvendigt at betale for det, det er kun hvis du vil
> fjerne "powred by cmsimple" linket at du skal betale.

Du skal betale, hvis du vil have support.