For Next
Fra : Ukendt

Dato : 26-03-08 08:39

Hej NG

Jeg vil gerne springe en post(dummy) over i et recordset...i for next
loopet...
Kan dette lade sig gøre i nedenstående kode...???

For Each x In RS.Fields
If IsNumeric(x.value) Then
%>
<%
Else
%>
<%
End If
Next

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 26-03-08 12:49

"bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> wrote in message

> Hej NG
>
> Jeg vil gerne springe en post(dummy) over i et recordset...i for next
> loopet...
> Kan dette lade sig gøre i nedenstående kode...???

Kan du uddybe, hvad det er, du vil gøre?

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-08 00:38

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev

> Kan du uddybe, hvad det er, du vil gøre?

Se svar til Jørn...

Bjarne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 26-03-08 13:31

On Wed, 26 Mar 2008 08:39:19 +0100, "bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk>
wrote:

>Jeg vil gerne springe en post(dummy) over i et recordset...i for next
>loopet...
>Kan dette lade sig gøre i nedenstående kode...???

Du mener formentlig, at du vil springe et *felt* over?

Det bedste er at undlade feltnavnet i din SQL - så bliver feltet ikke
hentet og du har ikke problemet.
Hvis din SQL hedder noget med "SELECT * FROM...", så lav den om, så den
specifikt henter de felter, du har brug for.

Hvis det af en eller anden grund ikke kan alde sig gøre, så prøv med:

> For Each x In RS.Fields

If x.name <> "feltnavn" Then
> If IsNumeric(x.value) Then
> %>
> <%
> Else
> %>
> <%
> End If

End If

> Next

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Jørn Andersen

Dato : 26-03-08 14:01

wrote:

>Jeg vil gerne springe en post(dummy) over i et recordset...i for next
>loopet...
>Kan dette lade sig gøre i nedenstående kode...???

Hvis du mener post (og ikke felt), så kan du ikke gøre det i den del af
koden. Så skal du en tand længere "ud", hvor du looper gennem records.

> For Each x In RS.Fields
<snip>
> Next

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-08 00:37

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev

> Hvis du mener post (og ikke felt), så kan du ikke gøre det i den del af
> koden. Så skal du en tand længere "ud", hvor du looper gennem records.

Yes, tak for det ...Jeg var åbenbart ikke "langt nok ude..."
Mente jeg havde prøvet dette...

Hilsen
Bjarne