E-Mail
webnoob 5265
Hente sendte mails???
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 24-03-08 14:01

Når jeg logger på min gmail konto ligger der en del mails i "Sendte".

Dem vil jeg meget gerne ha over på min computer, hvordan dælen gør jeg det
og hvad skal jeg evt bruge af program?

Mvh Henrik

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-03-08 14:07

Henrik, Silkeborg skrev:

>Dem vil jeg meget gerne ha over på min computer, hvordan dælen gør jeg det
>og hvad skal jeg evt bruge af program?

Aktiver IMAP og lav en konto i en emailclient, du har et program der kan
bruges allerede (Outlook Express)
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hlrm=en&answer=75725

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-03-08 14:09

Ivan V. Klattrup skrev:

>(Outlook Express)

der skulle have stået windows mail

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-03-08 14:07

Henrik, Silkeborg wrote:
> Når jeg logger på min gmail konto ligger der en del mails i "Sendte".
>
> Dem vil jeg meget gerne ha over på min computer, hvordan dælen gør jeg det
> og hvad skal jeg evt bruge af program?

En idé. Kan du ikke flytte dem til Inbox på gmail.com først og så hente
dem med dit mailprogram?

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 24-03-08 18:52

"Henrik, Silkeborg" <NOTdk8008@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Når jeg logger på min gmail konto ligger der en del mails i "Sendte".
>
> Dem vil jeg meget gerne ha over på min computer, hvordan dælen gør jeg det
> [...]

Det i har foreslået til nu virker ikke, andre forslag?

Mvh Henrik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-03-08 19:07

Henrik, Silkeborg wrote:
> Det i har foreslået til nu virker ikke, andre forslag?

Jeg tror at du skal slå "Enable POP for *all mail*" til under Settings >
Forwarding and POP/IMAP, før mit forslag virker.

Eller eventuelt prøve at markere dine sendte mails som "unread". Prøv
det først.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-03-08 19:23

Lars Stokholm wrote:

> [...]
> Forwarding and POP/IMAP, før mit forslag virker.
>
> Eller eventuelt prøve at markere dine sendte mails som "unread". Prøv

Det virker så selvfølgeligt kun én gang, hvis det overhovedet virker. :)
Så sats hellere på IMAP. Jeg er idiot.

Fra : Calle e mann fro Syn~

Dato : 24-03-08 19:04

> "Henrik, Silkeborg" <NOTdk8008@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det i har foreslået til nu virker ikke, andre forslag?

Jo IMAP vil virke, kører selv med det. du skal bare først aktivere det inde
i indstillinger på Gmail.com

--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 24-03-08 19:10

"Calle e mann fro Synnejylland" <snyd@mail.ha> skrev i meddelelsen
> "Henrik, Silkeborg" <NOTdk8008@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jo IMAP vil virke, kører selv med det. du skal bare først aktivere det
> [...]

Næe, det virker ikke....?

Mvh Henrik

Fra : Calle e mann fro Syn~

Dato : 24-03-08 19:17

> "Calle e mann fro Synnejylland" <snyd@mail.ha> skrev i meddelelsen

> Næe, det virker ikke....?

Så må du ha, lavet en fejl 40. Har sat det op for venner og bekendte, og det
virker alle steder.
Hvad får du af fejlmelding, har du husket at sætte portene til det Gmail
skriver

--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : Calle e mann fro Syn~

Dato : 24-03-08 19:20

> [...]
> det virker alle steder.
> Hvad får du af fejlmelding, har du husket at sætte portene til det Gmail

du skal forresten også skrive [Gmail] incl. klammer og med stort som her i
feltet for imap mappe.
Hvilket mail program bruger du?
--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-03-08 19:10

Henrik, Silkeborg skrev:

>Det i har foreslået til nu virker ikke, andre forslag?

mystisk, for det virker med imap i Outlook Express (altså at hente sendt
post)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 24-03-08 19:11

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> mystisk, for det virker med imap i Outlook Express (altså at hente sendt
> post)
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Næe, det virker ikke her....?

Mvh Henrik

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-03-08 19:14

Henrik, Silkeborg skrev:

>Næe, det virker ikke her....?

fejl 40

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Calle e mann fro Syn~

Dato : 24-03-08 19:25

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=75725
--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : Carl Drud

Dato : 24-03-08 19:10

"Henrik, Silkeborg" <NOTdk8008@hotmail.com> writes:

> Det i har foreslået til nu virker ikke, andre forslag?

Jeg vil kun slå endnu et slag for det som er foreslået, nemlig IMAP.

Der kan du få dine mapper som du har på Gmail vist i din mailklient.

https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=75725&topic=13294

--
Carl