Andet multimedie
bentjuul 3670
Software
Fra : Andy Dufresne

Dato : 26-03-08 19:13

Hej.

Hvilket software skal jeg brugeigere vektor grafik som eps og wmf?

/Andy

Fra : Max

Dato : 27-03-08 07:55

Hej Andy

> Hvilket software skal jeg brugeigere vektor grafik som eps og wmf?

Corel Draw eller Adobe Illustrator vil være et par gode bud.

--
Mvh Max

Fra : Andy Dufresne

Dato : 27-03-08 08:09

Max forklarede:
> Hej Andy

> Corel Draw eller Adobe Illustrator vil være et par gode bud.

Takker mange gange.

Fra : Rado

Dato : 28-03-08 18:38

On Wed, 26 Mar 2008 19:13:28 +0100, Andy Dufresne
<covershare@gmail.com> wrote:

>Hvilket software skal jeg brugeigere vektor grafik som eps og wmf?

Xara Xtreme f.ex.:

http://xara.com/

--
Rado

Har du husket at betale din internetlicens?
http://www.stopcomputerlicens.dk/

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-03-08 12:03

Andy Dufresne wrote:
> Hej.
>
> Hvilket software skal jeg brugeigere vektor grafik som eps og wmf?

Hvis det ikke gør noget at det er gratis, så kan du prøve at kigge på
Inkscape http://www.inkscape.org

--
Kurt Lund